Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Mini blir 8mnd på søndag,men svarer lell jeg -Sitte selv -Krabbe -Klappe -Rise neineinei på hodet -Danse -Stå ved bordet,tar noen skritt men det er ikke mange -Koser mamma,når jeg sier " Kose mamma " -Si pappa og mamma.. Det var det jeg kom på..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Min gutt på 6.5 mnd kan rulle fra rygg til mage. Kommer ikke på noen flere triks. Mulig han er treig. Men han er blid og sosial og sover godt, så jeg er fornøyd alikevel!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Hun sier jo at ungen hennes er 8 mnd da.. stor forskjell på 6 mnd og 8 mnd. Hilsen andre anonym med den taletløse ungen..hehe
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Min gutt på litt over 7 mnd kan : -Krype -ta i handa når man sier "god dag" -holde flaska selv, tutkopp -si mamma -Reise seg, i seng,etter sofa og hva det måtte være -Gå litt etter sofaen eller bordet -stå (holder seg fast) og "hopper" uten å lette med beina da vel og merke Hm.. Det var det jeg kom på
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Det er det sikkert, men tipper hun "ser" litt mer talent enn det egentlig er å finne der. Danse når man er 8 mnd? Hm, neppe :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 min er snart 6mnd strekke seg etter leker/ting hun vil nå ler svømmer noen tak under vann står med støtte/sitter med støtte holder flaska selv vil prøve å spise med skje selv (fruktmos) blir bare griseri, men hender hun treffer munnen av og til. babler mye krabber ikke, sitter ikke selv, snur seg ikke fra side til side enda.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Anonym 2141 her. HAHA,bullshit? Trur du virkelig jeg sitter og dikter opp hva mini kan? Som sagt,det er forskjell på en på 6-7mnd enn 8mnd. Så da lurer jeg litt på hva din baby kunna da? (om du har barn) For det virket mest som du var sjalu!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Og der kom sjalu-argumentet ja. Neida, du virker bare litt full av bull. Men du har heeelt sikkert en baby som er et hestehode foran alle andre;)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Jenta mi er 7 mnd på lørdag og hun kan: -Rulle fra rygg til mage og tilbake igjen -Klapper sitt eget speilbilde -Holder vannflaska selv (en stund ihvertfall) -Ler høyt -Heiser seg opp i 'armhevingsposisjon' -Fortsatt VELDIG glad i puppen, og ikke fullt så glad i fast føde :/ Kommer ikke på mer i farta
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Ja,han ligger faktisk et hestehode forran noen barn! Skal du ha nr til hs for å ringe å spørre kanskje? Som du ser,er det ei til her inne som har svar,hennes baby var også litt over 7mnd å den kunne også endel! Så da er det vell din baby som er et hestehode senere enn alle andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå