Gå til innhold

Jeg har født!!!! Og det gikk fort:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag 11.juni kl 19.48 så LIlle Tvilling dagens lys:-)

Det hele startet med noe jeg først tenkte var sterke kynnere. Hadde dagen før vært hos JM og fått modningsakupunktur, og tenkte at nå begynte det å virke. Sist gang jeg var gravid gikk jeg elleve dager over tiden, så jeg tenkte ikke så mye på fødsel ettersom dette var 6 dager før termin. Hadde forbreredt meg på overtid denne gangen også.

Dro i bhg å hentet junior og handlet litt. Da jeg satte meg i bilen igjen begynte jeg å skjønne at d var noe på gang, hadde da i løpet av en halvtime hatt 4-5 enda sterkere "kynnere".

Fortalte sambo hvordan d lå an, og han lurte på om vi bare skulle kjøre til sykehuset da vi har 1 time og tre kvarters reisetid. Så da var d bare å dra hjemom å ta ut varer og hente bag!

Junior ble kjørt til besteforeldre og vi fortsatte til sykehuset.

Etter en laang biltur med tett trafikk og rier som tok seg veldig opp, var vi framme på sykehuset ca. 18.55. Fikk etter litt venting tildelt fødestue. spurte ganske fort etter lystgass for nå kom riene ganske tette og vonde. Dette tok litt av rietoppene.

Kl.19.48, etter ca 10 minutter med pressrier, kom Lille Tvilling til verden! Ca 4,5 time etter at jeg kjente første rie!

Fødselen gikk veldig fint og greit og man føler seg ganske pigg når d går såpass fort. Slipper å slite seg fullstendig ut. Har sikkert mye å si at man føder på "riktig" tid på døgnet (fått en god natts søvn i forkant).

Så nå koser vi oss med fine dager hjemme med god tid og mye kos. Ammingen går fint og gutten er stort sett veldig rolig og fornøyd.

Så da sier jeg takk for meg her på BIM, og ser dere inne på Din Baby:-)

Masse lykke til for dere andre fødeklare damer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer! for en deilig fødselshistorie!!! nyt det masse!!!

Skrevet

åhhh, misunnelig jeg, men Gratulerer så mye=0)

Skrevet

Heldig du er:)

Gratulerer så mye med gutten!!

Skrevet

Gratulerer så mye :) Blir så glad av å lese om gode fødselshistorier! Utrolig gøy å lese, spesielt for oss nybegyndere ;)

Skrevet

Gratulerer, for en herlig fødsel! Super-heldig - høres fint ut å være pigg etter fødselen! Kos deg :-)

Skrevet

Gratulerer! Så flott å høyre at alt gikk bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...