Gå til innhold

Erfaring med DRYkid ammemadrass?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med DRYkid ammemadrass`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, genial:) Brukte den helt til jenta vokste ut av den. Hun sov i sengen vår oppi ammemadrassen.

Skrevet

Har ikke, men har aldri følt noe behov heller. Du bør prøve uten først og kjøpe om du synes det er nødvendig!

Skrevet

Elsker den. Brukte den til jenta var 7 måneder. Kjempe kjekk å ha i senga når babyen sov sammen med meg og hadde den i vogga, den første tiden i en alt for stor sprinkelseng. Og jeg hadde den med meg når vi var på tur.

 

Enklere å flytte babyen fra vår seng til vogga uten at hun våknet også.

Skrevet

Har ikke brukt den til amming faktisk, men min lille jente på 4 mnd sover i den oppi vuggen, hun liker å ligge litt "trangt". Når vi reiser på ferie i sommer skal jeg ta den med og legge den oppi reisesenga, så slipper hun å ligge i en stor og ukjent seng.

Svinedyr, men god å ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...