Gå til innhold

Dere som har Peg Perego Pliko-trilla:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er hetta/kalesjen på den? Stor og lun, eller liten og nesten ikke tilstedeværende?;) Elsker kalesjen på tfk-vogna vår, men kan vel bare drømme om å finne ei trille med SÅ stor kalesje på;)

Falt pladask for plikoen, både jeg og mannen min.. Men lurer altså på dette. Så er det jo fryktelig skummelt å skulle handle vogn på nettet, uten å prøve først...

Og har du Peg Perego Pliko P3 eller Peg Perego Switch?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har P3 og er fornøyd med kalesjen, den er stor og lun (har riktignok 2007 modellen, men vil anta de ikke har endret noe særlig på dette?)

Kan absolutt anbefale denne trilla :-)

Skrevet

BabyJogger har laaaaaang kalesje. Beste på markedet.

Skrevet

Hehe, BlåBlå;)

Tusen takk for svar til deg over!:) Må gå litt i tenke - og prøveboksen tror jeg;)

Er den god å trille? Den skrangler ikke usannsynlig mye om man går over brostein osv? Og er den grei å få over fortau? (Tenker på dette i og med at jeg leste litt om Carena Easy igår, og at den var fæl å trille..;)

Skrevet

Er det babyjoggeren du mener ?

Den så ut til å ha gummierte hjul, og kommer ikke til å skrangle.

Søk etter den på amazon.com - så kommer det opp mange bukeranmeldelser.

Skrevet

Oh, sorry jeg mente plikoen;)

Jeg så en video av babyjoggeren nå, der de viserhvordan man legger den sammen og sånn, og det var jo bare LATTERLIG lett, og den var jo superliten.. frista nå ja..;)

men, stelleveske, får man hengt det på? til babyjoggeren altså!;)

Vi har kjøpt en ny stelleveske som vi får nå snart, en juju be all, vil jo gjerne at den skal henge på vogna når vi skal ut på tur osv...:)

Skrevet

Vi har Pliko P3 og er veldig fornøyd med den. Den har stor kalesj som kan løsnes med en glidelås og flyttes etter hvor sola kommer fra. Genialt når man er i "syden". Det er jo ikke så lett å dra en trille etter seg hvis man går rett mot sola, men da er det bare å løsne den og vippe den over og "vips" så skygger den veldig bra igjen. (aner ikke hvordan kalesjen til tfkvogna deres er, så om den er like bra som det vet jeg ikke)

Når det gjelder hjulene, så har den typisk trillehjul, men de er litt større enn på de fleste andre triller. Det gjør den nok litt bedre å trille enn mange andre og det er faktisk mulig å ha den med seg på stranda uten å måtte bære den i sanda. (bare husk på å skylle hjulene etterpå).

Skrevet

Ja, den sammenleggingsmekanismen var helt suveren. Bare løfte den opp og hive i bilen.

Prøvde ikke med stelleveske, men den har jo sånt ordentlig håndtak - ikke de to pinnene. Vil tro stelleveska kan henge på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...