Gå til innhold

har så vondt i magen :(

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg har slitt med å gå på do i flere mnd, prøvd virkelig alt mulig, men det har liksom aldri funket noe :(

Men i dag tidlig så løsnet det virkelig og jeg ble veldig happy!

MEEEEEN i ettermiddag og kveld har jeg bare blitt så hard i magen igjen og det er skikkelig vondt i magen. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre jeg altså.

Drikker masse hver dag så det er i orden. Får i meg fiber også. Prøvd lactose, men det gir meg mest bare veldig luft i magen.... osv....

Noen som har et kjempetips å komme med, begynner å bli rimelig desperat kjenner jeg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøve å bare spise frukt en dag... sånn type pærer osv...??? vet ikke om det er noe godt tips jeg altså, det der du beskriver er helt pyton. hadde det sånn på slutten med andremann. kan det være at du har vondt i magen pga at det skjer noe med tanke på fødsel??? kanskje kroppen driver og forandrer hele innstillingen??? vet ærlig talt ikke jeg altså. men prøv fiberrik drivende frukt.

Skrevet

Jeg har også slitt mye med dette, og har ofte smerter øverst i magen. For meg ble det bedre da jeg begynte å spise en liten spiseskje med maltekstrakt før frokost. Det er mageregulerende og anbefales jo også å gis til spedbarn som får morsmelkerstatning, pga at det er mer tungt fordøyelig. Nå går jeg på toalettet (nr 2) som oftest 2 ganger pr dag, til forskjell fra tidligere da det kunne gå et par dager mellom hvert toalettbesøk.

Skrevet

Kjøp melkesyrekapsler på helsekosten (i Brandbu) ! De jeg har er det 8 milliarder bakterier i en kapsel. Er i en sånn brun glass"flaske" og koster 400 kr, men virkelig verdt det!!! Også spør du hun du går til akupunktur hos om å få noen nåler mot det også.

Både jeg og ei venninne har virkelig slitt og begge har hatt supervirkning av disse.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Da skal jeg kjøpe det i morgen!

Skrevet

Drikker en halvliter melk hver dag. Da går et som regel under en halvtime og så er det bare å løpe på do. Reagerer aldri slik på melk ellers, men har funket for meg gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

Hei

har gitt dette tipset til endel og de fleste syns det funker...kjøp frukt og fiber kan kjøpes på helsekost eller apoteket(har i hvertfall sett det på noen apotek) er en suge eller tyggetablett mener jeg ...fikk det i tips av en sykepleier og de jeg kjenner som har brukt har blitt fornøyde.

Skrevet

Har ikke noen kjempetips.. men jeg må ty til microlax i ny og ne.. bare for å få ut proppen slik at det kan bevege seg litt i tarmene... pleier å hjelpe der og da.. og gjerne en dag eller to før det er like ille igjen... STRESS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...