Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Mannen min har villet jage meg til legen i lengre tid nå, for til tross for mer fysisk aktivitet, mindreog sunnere mat, vokser magen min... sluttet og amme i august 2009, hormonspiral inn i september 2009 Graviditetstest har vert negativ Så fikk jeg melkespreng. Nå har jeg fått melk.... i går var jeg hos legen livmor er normal, urintest på graviditetstest var negativ spiralen sittersom den skal men han begynte å snakke om mamografi og undersøkelser i hytt og gevær, og tilmer jeg tenker på det til mer bekymret blir jeg..... tok en hau av blodprøver osv.. Ver så snill og si at nen der ute har opplevd det samme, og kan si at bare kroppen min spiller meg et puss....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 tydelig at noe bør sjekkes ut... Kan det være innbilt svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 jeg veit ikke.... Vi var liksom enige om at vi hadde fått våre to nå... jeg prøver å gjøre det jeg kan for og redusere magen... HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Hei! Hvis du er mye stresset etc kan det være en grunn til at magen blir oppblåst.. Jeg hadde det som deg og fikk melkespreng og melk, hvis jeg klemte på puppene pipla det mange hvite dråper ut. Legen tok blodprøver av meg også, og her var det snakk om et hormon som var alt for høyt (husker desverre ikke hva det hormonet het.) I mitt tilfelle kom dette av en ny medisin jeg hadde begynt på, men vil tro en hormonspiral også kan påvirke dette. Det var i allefall ikke noe galt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå