Anne-B. Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Bare at i dette tilfellet er det snart treåringen som har klippet stipendsøknaden, bekreftelsen på studiepermisjon og kopi av fars lønnslipp i småbiter og stappet alt i en kopp med vann; hun har laget pannekaker. Alt dette rakk hun mens jeg sovnet et lite øyeblikk under barne-tv på sofaen med den minste på magen. Trøsten er at jo lenger tid det går før jeg får penger, jo mer får jeg etterbetalt.
tante grusom master of law Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Kan du ikke bare sende inn koppen med papir? Si at du har en ivrig sekretær der hjemme. De leser dem sikkert ikke uansett. Eller kanskje det blir regnet som bestikkelser å sende pannekaker til saksbehandleren?
Anne-B. Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg kan jo begrunne det med at jeg tenker på helsa og fordøyelsen deres, det er jo tross alt mye fiber i dem!
tante grusom master of law Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Jeg tror det svekker den generelle troverdigheten din, å påstå at du tenker på sakbehandlernes helse. Ville heller sagt at du prøver å kverke dem, da møtes du nok med forståelse:)
Verbena Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Unnskyld at jeg ler her jeg sitter, men jeg ser henne for meg! =) Sikkert mest fornøyd i hele verden med å ha laget pannekaker regner jeg med. Syns forøvrig at du bør sende røra til lånekassen. Mulig du egentlig har funnet svaret på hva de faktisk gjør med søknadene!
Anne-B. Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2010 Måtte nok le litt selv, det var jo kreativt funnet på.
MerraSomGår Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Hoho! Hun kunne ikke ta avisen, liksom. Bare de mest irriterende-å-få-tak-i-papirene.
storm i et vannglass Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Måtte le her:) Ser for meg en strålende blid og fornøyd 3-åring:) Her var det faktisk hunden som spiste papir sist, div fra helsestasjonen:P
sykkelpumpe Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Hos oss var det 1-åringen som stappa i seg papir, type dopapir - heldigvis ubrukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå