Gå til innhold

husmorregel nr 376

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du har fått støpt på negler så ikke lag mat som du må stappe hendene oppi for at det skal bli bra.

et stykk kjøttkakedeig ferdig, og en negel mangler.

tror ikke det blir kjøttkaker til middag hos oss i morgen alikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahahahahahah:-D

Skjønne lammis<3

Skrevet

hehe... følte meg ikke super kul :D

Skrevet

Hehehe.....støpte negler og husmor rimer ikke i mine ører i det hele tatt. Hadde fine, støpte negler når jeg var sekretær på et kontor, det var mer passende. ;o)

Skrevet

Det kan jeg ikke skjønne:-p

Skrevet

hehe! Kan du ikke leke den som finner neglen får en marsipangris?

Skrevet

hehe... jeg ser for meg småen komme i barnehagen og får kjøttkaker til mat i barnehagen og han sier

"har noen funnet negelen enda?"

hehe... som om de ikke har dårlig nok intrykk av meg fra før av :D

Skrevet

ja det er i grunn sant sina. men det er et kompomis, siden jeg ikke har noen som kan ta seg av husarbeidet og i tillegg har jeg en svakhet for negler :D

Skrevet

Haha! Ser det for meg.

Men det gir jo litt spenning i hverdagen da. Hva er vel morsommere enn å finne mandelen i grøten? Burde innføre noe slikt om sommeren også. Hvorfor ikke en negl i kjøttkakene? :P

Skrevet

hehe.. ja, det hadde blitt en artig tradisjon :D

sånn som jul i juli, det er en koselig tradisjon vi har her i huset :)

Skrevet

Oooo har dere det? Får dere gaver også da? :-o

Skrevet

Ja! Julitre, julinegl i kjøttkakene, og juligris:) Jeg tror barnehagen kommer til å ha full forståelse!

Skrevet

hehe... det kommer en del nye ansatte neste uke, så må jo passe på at de får vite hvem vi er med en gang :D

monajenten, det er ikke juligaver, bare pynt og mat og kos :D

Gjest irismor
Skrevet

Haha :-)

Synes jeg ser hele gjengen spiser kjøttkaker med andakt og følelse for å ikke svelge neglen. Minner meg om når vi spiser selvskutt skogsfugl. Ingen som tør å tygge hardt i tilfelle man finner et stålhagl.

Men jeg skal vel egentlig ikke le så høyt av deg ;-)

Er ikke mange ukene siden vi skulle i mutterns 60 årslag. Jeg hadde limt på negler og eneste som gjenstod var å sette på meg skoene. En negl datt av og jeg banna ganske høylytt. Gubben iler til og skal hjelpe meg, han kløner så fælt og jeg må da fikse det selv. I kampenshete mister jeg en negl til. Finner den ikke og må sette på en ny. Haster avgårde til bilen og synes den ene skoen er så vond ;-)

Men har ikke tid til å sjekke det. Så rusler timene av gårde med en vond sko. Når vi skal hjem så skal vi gå hjem, etter et par minutters gange må jeg kaste skoene for det gjør så J#### vondt. Hva sitter fast i strømpebuksa under foten ;-) en søt liten rosa negl med fransk manikyr LOL :-)

Skrevet

En negl fra eller til spiller da vel ingen rolle :-P

Krydrer maten bare....

Notis til neste gang: bruk kjøkkenmaskin ;-)

Skrevet

hahahahah... utrolig bra irismor :D kongegøy :D

Skrevet

hehe.. hadde jeg bare hatt en kjøkkenmaskin frk nilsen, så skulle jeg ha brukt den... hehe :D

Skrevet

Har en gammel miksmaster i boden om du vil ha ;-)

Jeg er snobb og har en kitchen aid på kjøkkenbenken, og selvsagt en matchende blender ;-)

(dagens skryt :-P)

Gjest irismor
Skrevet

Så når jeg skal ha mitt 40 årslag tror jeg ikke jeg tør å sette på negler før jeg er ferdig med alt og all matlagning. Rimelig ille å måtte be alle gjesten om å forsyne seg forsiktig av viltsausen for det kan være "klumper" i den. Hihi :-)

Skrevet

Haha tenkte akkurat at du var hun anonyme som foret gubben med avklipte tånegler og urin...men så tenkte jeg at du er jo singel hihi

ler av deg også irismor haha

Skrevet

hehe.. ja, ganske fornøyd med å være singel så jeg slipper slike "beskyldninger"... hehe.. og bra at småen er for liten til å forstå at mamma er teit :D

Gjest irismor
Skrevet

I barns øyne så kan ikke mamma gjøre noen feil, så er det en negl i kjøttkakene så er det mamma`s spesialkjøttkaker :-)

Skrevet

hehe... ja, jeg lurer på når han oppdager at mammaen hans ikke er som alle andre mammaer.

jeg lurer på om han forsto det i går. han sovner klokken 5 mens jeg lagde middag og våknet på kvelden. og etter mange forsøk sier han "mamma jeg vet ikke hvordan jeg skal greie og sove"

og mamma svare

"jeg tror det hjelper og spise is med meg"

hehehe

Gjest irismor
Skrevet

Is hjelper mot alt også mangel på tretthet :-)

Er da bare gøy med mamma`r som ikke er helt A4. Så lenge det ikke går på helsa løs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...