Gå til innhold

Vil ha en til snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

men er singel, og ønsker ikke en til utenom å være sammen med faren til barnet. Ønsker ikke at det skal være for mange år mellom de. Ikke så lett å treffe noen nye.. Hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off... har det på akkurat samme måte selv :) Jenta mi er snart 2,5 år, og jeg er verpesyk. Eggstokkene mine rister når jeg henter i bhg, og ser mammaene til andre barn på hennes avdeling med sine struttende mager....

Men hvor finner jeg mannen i mitt liv? Vanskelig dette her asså.... :P

Skrevet

Helt enig, er så misunnelig på de med struttende mage, men ingen mann i sikte her..

Skrevet

jeg også..blir skikkelig misunnelig når jeg ser gravide :(

meeeeen ikke lyst på en til uten en pappa og ikke er ungen så stor ennå heller. tror egentelig det er mer det å være gravid som frister igjen for min del ( var jo så kos ) hadde gladelig vært surrogat vet jeg så synd det ikke er lov i norge.

Skrevet

Jeg og! Men nå er vel alt snart på plass for min del :=) Barnet mitt er 2 år og jeg har data samme mann siden h*n var 6 mnd. Vi har vært kjærester snart 1 år og er nå samboere.. mangler kun fast jobb før prøvingen starter :=)

Lykke til jenter:=)

Skrevet

føler litt det samme, men ikke lyst på baby akkurat nå, er bare 7 mnd gammel, men veit jeg har lyst på en baby til snart, bli gravid om et års tid iallefall, så er litt sånn halv bekymret for hvor man skal møte noen, ikke mest på død og liv for att jeg må ha en kjærest NÅ, men så lenge jeg har lyst på barn om ikke så lenge hadde det jo vært kjekt å treft en snart.. Så tenker faktisk også ganske mye på det..hmmmm

Skrevet

klinikken i danmark??

Skrevet

Dit skal jeg:) Med mindre mr.right dukker opp før jeg rekker. Han har fortsatt et par år på seg. Dattern min er to, og jeg ønsker en til nå, men må ha økonomien i boks først. Og dersom mr.right dukker opp, bør han virkelig være tilnærmet perfekt, for den smellen jeg gikk på med faren til dattern min skal aldri skje igjen!

Skrevet

Jeg har også lyst på flere. Det er helt rart fordi jeg har ei som fyller tre og ei som fyller ett, begge i august. Egentlig skulle jeg kanskje ha vært kjempe sliten og overhodet ikke kjent lysten etter å få flere nå.

Meen det er som dere sier.....det blir ikke barn uten mann, og jeg har for så vidt god tid, er faktisk kjempe ung. Men det er utdannelse først så til høsten begynner jeg på batchloren min og da passer det fint å finne mannen i mitt liv om 3-4 år ;)

Skrevet

hva hetter den klinikken i danmark?

Skrevet

Det kan dukke opp fortere en hva dere aner. Jeg er et levende eksemplar på det. Plutselig i vinter kom jeg i kontakt med en tidligere kompis. Vi snakket om alt på facebook, tlf, sms. Så plutselig skulle han komme hit på middag som en venn, men det sa bare pang mellom oss. Vi e kjempe forelska i hverandre. Trudde aldri det skulle gå så fort. Så nå ser det lyst ut for meg at jeg kan bli gravid når jeg er ferdig å studere til neste år. Han bare elsker sønnen som min som er 2 år. Er bare i lykkerus om dagene. så ikke mist mote, det fungert for meg, jeg er stille og sjenert. men når det rette kommer så vet dere det. Har hadd noen kjærester men aldri følte slik som han jeg er sammen med nå :) Hilsen en Lykkelig alenemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...