Lunapuna1985 Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Er bare så trist og lei meg... Er i uke 7 i dag, og sent i går kveld oppdaget jeg brunt slim/utflod. Det er fortsatt kun det samme i dag. Hadde SA tidligere i år og håpet virkelig det klaffet denne gangen. Skal på UL i morgen, men prøver fortsatt å leve i håpet selv om følelsen er svært dårlig på at barnet fortsatt lever. Noen som har hyggelige historier om friske barn, selv om de har blødd/spottet i svangerskapet??
Monajenten Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har blødd rundt uke 7-9 i begge svangerskapene og fikk full panikk, men begge to var friske og er i dag 3,5 og 6,5 år:-) Det er jo en hyggelig historie, men det er jo kanskje greit at du forbereder deg på at det KAN ha gått galt. Men jeg krysser fingrene for at alt står bra til!! Stor klem
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde også brunlig utflod i ca 1 uke i det tidsrommet, uke 7 eller 8. Var også veldig nervøs fordi jeg hadde mistet før - men det gikk bra - frisk og glad gutt som nå sover søtt i senga si.
Mammapudding Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde brunlig utflod nesten hver dag fra ca 7-8 uker på vei til 11-12 uker på vei, var jo kjemperedd for å miste så fikk UL i uke 9 og alt var bra, de sa at noen bare blødde litt i begynnelsen av svangerskapet uten at det betydde at noe var galt, håper det er slik for deg også.
Lunapuna1985 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2010 Tusen, tusen takk for fine ord jenter/damer Jeg er veldig forberedt på at det har gått galt, men jeg venter på å få det bekreftet. Har time kl 9 og håper ikke det er noe akutt før meg, så jeg kommer inn raskest mulig... Klarte forresten å legge dette både på BIM og DIB jeg, trodde det først var felles forum
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde en liten blødning i uke 10 med førstemann. Han er 5,5 år nå )
Lunapuna1985 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2010 Nå har jeg vært på UL på sykehuset. Legen fortalte at livmortappen var lukket, men at jeg blødde litt derfra. Det var vanskelig å se noe så tidlig, men han mente at han så hjertet slo. Dessverre virket han til å tro at det mest sannsynlig ville gå galt i løpet av kort tid, han turte i alle fall ikke å love noe. Jeg tok en blodprøve for å måle HCG, skal også ta blodprøve på mandag. Hvis HCG er synkende så er det en SA... Blir nok ikke noen koselig st.hans helg dette her gitt...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Hvordan gikk det hos legen i går? Krysser fingrene.. X X X
Juli08☆Oktober11 Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 hmm,nå blir jeg forvirret.. skrev du ikke noe om at du hadde tatt forskjellige piller på sykehuset i går for at fosteret var dødt og kom ikke ut av seg selv, under tråden "skal man blø av abort pille?" nettopp?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå