Gå til innhold

Avslag på foreldrepenger under pappa-permisjonen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har virkelig klart det helt store,vi skulle levert inn skriftlig avtale på utsettelse av permisjonen til far.

Men det vi istedet har gjort var å ringe dem å fikk bekreftelse på at alt var i orden ang utsettelsen av permisjonen hans.

Men idag fikk vi brev om at denne nå er avslått.

Permisjonen min gikk ut i februar,men siden arbeidsplassen jeg jobbet på ble nedlagt i permisjonstiden min,så hadde jeg ikke jobb å gå tilbake til etterpå.

Dermed var jeg hjemme fra februar til mai.Begynte i ny jobb nå i mai.

Sendte inn skriftlig bekreftelse i mai,men ble avlått siden jeg var for sent ute med å sende det inn.

Noen som har vært borti det samme,tror dere det kan hjelpe å sende inn en klage?

Det er absolutt en stor nødvendighet at han får pappa-permisjonen sin,siden vi ikke har hverken barnehageplass eller pass til han før barnehagen begynner i august:(

Frustrerende:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 3 mnd for seint å levere, så tror neppe du får medhold i en evnt. klage. Utsettelse av fedrekvote må søkes om før mors uker utløper.

Skrevet

Det ringte vi å ga beskjed om før permisjonen min gikk ut. Og hun vi snakket med der sa at alt var i orden.

Men ser jo nå at det var idiotisk å ikke sende papirene før permisjon min gikk ut,istedet for å få en muntlig avtale på det.

Skrevet

Sa hun ikke at det måtte leveres skriftlig eller trodde hun dere hadde levert. Alle slike papir skal leveres skriftlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...