Gå til innhold

Brunlig utflod uke 7 ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så trist... Er i uke 7 i dag, og sent i går kveld oppdaget jeg brunt slim/utflod. Det er fortsatt kun det samme i dag.

Hadde SA tidligere i år og håpet virkelig det klaffet denne gangen.

Skal på UL i morgen, men prøver fortsatt å leve i håpet selv om følelsen er svært dårlig på at barnet fortsatt lever.

Noen som har hyggelige historier om friske barn, selv om de har blødd/spottet i svangerskapet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Lunapuna1985

Jeg vet hvordan du har det! Mistet en spire i for noen år tilbake og husker godt hvor tøft det var. Hadde da prøvd å bli gravid i nesten to år.

Denne gangen blødde jeg ganske kraftig i ukene 6-8. Ble rett og slett dritredd!

Men her sitter jeg, gravid og svær, i uke 40+4.

Ikke ta noen sorger på forskudd! Det som skjer det skjer. Ikke noe du kan gjøre fra eller til. Vanskelig å innse, jeg veit, men kroppen er en underlig maskin.

Lykke til på UL. Hold oss oppdatert:)

Klem til deg!

Skrevet

Jeg hadde også en del brunlig utflod i rundt uke 7-8. Og en kraftig blødning i uke 13! Og har hatt masse brunlig,rødlig utflod siden også. er nå 36 uker i morgen:)

Så ikke ta sorgene på forskudd:) Lykke til!

Skrevet

Tusen, tuse takk for fine ord jenter/damer :)

Jeg er veldig forberedt på at det har gått galt, men jeg venter på å få det bekreftet.

Har time kl 9 og håper ikke det er noe akutt før meg, så jeg kommer inn raskest mulig...

Skrevet

Kjære deg,

Jeg føler med deg, vi er vel i samme båt. Jeg fikk også plutselig brunlig, slimete utflod (beklager detaljer) i uke 7 og har nå hatt det i over en uke. Dro på legevakta for 2 dager siden. Han kjente på livmoren og konstanterte at den tilsvarte størrelsen i uke 8. Urinprøven viste ingen tegn til infeksjon. Han sykemeldte meg i en uke, med forbud mot stress og løfting. Beroliget meg med at ingenting tydet på at noe var galt og at man ikke alltid har en forklaring på blødninger/spotting. Så lenge det ikke kommer mye friskt blod og en får mye smerter, så skal man ikke bekymre seg sa han (lett å si ja..) Har faktisk nesten gitt seg i dag, veldig lite som har kommet..

Jeg håper og tror at alt er bra med spiren din :)

Masse lykke til på ul i morgen :)

Skrevet

Jeg hadde det selv i uke 6 eller 7 og tre ganger i 2 trimester. Nå sitter jeg her, har termin i dag og venter på at lille jenta skal melde sin ankomst!

Så lenge det ikke er friskt blod eller smerter så kommer nok dette til å gå bra! Det er bra du skal inn til UL i morgen så får du roet nervene dine. Jeg måtte vente to uker (!) på UL første gang jeg fikk blødning... det var ikke noe kjekt!

Skrevet

benelen: det var da fryktelig lenge å vente! Jeg måtte vente i fire dager og synes det var grusomt!

Skrevet

Nå har jeg vært på UL på sykkehuset. Legen fortalte at livmortappen var lukket, men at jeg blødde litt derfra. Det var vanskelig å se noe så tidlig, men han mente at han så hjertet slo. Dessverre virket han til å tro at det mest sannsynlig ville gå galt i løpet av kort tid, han turte i alle fall ikke å love noe.

Jeg tok en blodprøve for å måle HCG, skal også ta blodprøve på mandag. Hvis HCG er synkende så er det en SA...

Blir nok ikke noen koselig st.hans helg dette her gitt...

Skrevet

Sikker på at du ikke bare tolket det litt den veien da? Legene er veldig forsiktig med å være for bombastiske. Og hvis det var hjerteslag så er det vel vanskelig å mene at det skal gå galt.

Krysser fingrene for deg og for at HCG nivået ditt stiger til værs! Prøv hvertfall å slapp av i helgen -kanskje enklere sagt enn gjort -

Skrevet

Som jeg forsto det så var det ikke bra at det kom blod ut av livmortappen. Og legen og sykepleieren var så veldig opptatt av å fortelle hvor vanlig det var å spontanabortere.

Skrevet

Lyke til med føselen da, Benelen. Virker som er bra tidspunkt å få barn på det her synes jeg :)

Skrevet

Jeg er ikke så kjent på området så jeg vil ikke si noe for sikkert. Men da jeg var inne i uke 6 eller 7 så var legen veldig på å fortelle meg også at det var veldig vanlig med spontanabort og hun fortalte om alle de som mistet som også trodde det var bare en vanlig mens. Avslutningsvis sa hun at hun ved flere anledninger hadde vært helt sikker på at det kom til å gå galt, hvor alt har gått helt fint!

Vil bare gi deg en klem og si at du må holde troen oppe!

Skrevet

Sender deg en god klem og krysser fingrene for at spiren klorer seg fast.

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...