Gå til innhold

Mange som overpriser helt sykt på finn.no!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe jeg har lært meg etter å ha tittet i utallige møbelbutikker så er det at det jeg ofte ser på som stygg dritt med gammel stil kan være dyr kvalitet....

Skrevet

Kanskje det, men et spisebord du kjøpte for 15.000 for mange år siden trenger ikke være verdt mange kronene i dag. Tidene forandrer seg.

Skrevet

eg ville ikke gitt 4500 for det der. kan sikkert finne mye annet fint på finn til den prisen, kansje til og med på Ikea...

Er enig med at mange overpriser noe sykt..

Skrevet

En kan jo få et helt nytt spisebord med 6 stoler på tilbud til samme prisen..

Ville ikke hatt det spisebordet om jeg fikk det gratis en gang.

Skrevet

Det var jo ikke bare spisebordet da , men alle de andre tingene og for 4500. Hadde sikkert blitt fint med et par strøk maling :-)

Skrevet

Det ser jo ut som det er god kvalitet på det og det er mange som har litt sånn stil på hyttene sine, så kanskje noen vil ha det på hytta. Eller som en annen sier, med noen strøk maling...

Skrevet

Er jo et skap med i prisen. Er det heltre er det jo verdt mer enn et finérbord fra IKEA. Fargene er 90-tall, men med maling kan det bli riktig så fint. For dem som ser etter kvalitet kan dette være et godt kjøp.

Skrevet

Signerer den. *grøss*

Skrevet

Okey, trodde det var bare spisebordet..min feil. Men så mange lignende annonser også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...