Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg så for en stund siden en oppskrift på japp-kake, men nå husker jeg ikke hvor. Noen som vet hvilken kake jeg mener? Det var marengsbunn, krem/vaniljekrem, og noe fyll laget av blant annet japp...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jappkake Smeltes: 4 store Japp 75 g margarin 3 ts sirup Bland i 6 kopper Rice Krispies eller Cheerios Dette avkjøles i en form (ca 24 cm) til det har stivnet. Smelt 200 g melkesjokolade og smør på toppen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 ohhh herlige oppskrift! Den hørtes helt vilt godt ut. Det passa bra, da jeg skal lage en sjokoldekake i morra. Tusen takk!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 herregud! dette er det vaerste jeg har sett siden friterte snickers! kan du ikke bare spise deg en japp da? tenk paa hjerte ditt..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Tror jeg skulle hatt betalt for å spise den kaka....hørtes ikke godt ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå