Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Vet at jeg får behold OS til det har gått 12 mnd etter at vi flytter sammen, men gjelder dette også ekstra barnetrygd, barnetilsyn? Noen som vet? Setter pris på svar.. )
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Hvorfor ikke gjøre som alle andre alenemødre og ikke opplys om det, så får du det frem til du begyner og jobbe/eller begynner på skole?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 HI:hmm, nei det er nok ikke aktuelt for min del! Håper og tror at det ikke er sånn alle alenemødre gjør det:) Jeg skal begynne siste året på lærerstudiene mine..skal flytte i august så pengene blir jo å holde til jeg får meg jobb neste høst, men er greit å vite om alt det andre faller bort.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Du beholder alle stønader i 12 mnd. fra dere flytter sammen (så lenge dere ikke får barn sammen før de 12 mnd. har gått ) Ånei,ikke alle alenemødre snylter,kjæresten min meldte flytting når han flytta inn hos oss i mai :=) Lykke til med studier og ny samboer HI :=)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Tusen takk! Da ble det en stor bekymring mindre!!! Gleder meg til å flytte!! takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå