Gå til innhold

Barnefri i helga,og 10 tusen på konto...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg kan bruke til hva jeg vil!

Hva skal jeg finne på!? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dællarn! Verden ligger for dine føtter :)

Skrevet

Altså,jeg mener disse ti tusen er penger jeg har fått av min far for å ha en fin sommer,og trenger absolutt ikke å brukes på regninger,mat ol...

Nei jeg er ikke bortskjemt,men de har solgt hytten og jeg fikk litt jeg og :)

Skrevet

Ville brukt det på noen nye klær, spa m/ansiktsbehandling og manikyr, nye sko, en bedre middag og, tja? Noe mer morsomt:)

Skrevet

OOOh,manikyr ja,det må jeg ha! Sette på litt ekstra hår kan og være en ide :D

HI

Skrevet

dytter litt for mer forslag :)

PS: jeg har nettopp truffet en mann,og vi er ganske så forelska ;) Så kom gjerne med ideer på hva vi kan finne på :) HI

Skrevet

Hvis 10.000,- er alt ud har i reserve ville jeg spart alt og brukt helgen til en skikkelig opprydding og rengjøring av huset, alt slikt som er vanskelig å få gjort med ungene rundt beina. Alternativt jobbet litt ekstra.

Skrevet

Nei jeg har masse på sparekonto,disse ti tusen er "kose meg med penger" :)

HI

Skrevet

Tatt typen med ut på en bedre middag som JEG kunne betalt for en gangs skyld ;) samt overnatting på hotell.

Manikyr og tur til frisør og et par med dyre sko.

Det hadde jeg brukt pengene på :)

Skrevet

Jeg hadde brukt pengene på nye klær... Etter to svangerskap trenger jeg desperat nye klær. Det eneste jeg hadde hatt problemer med er at de gangene jeg har planlagt å kjøpe mye nytt, så finner jeg ingenting jeg liker...

Skrevet

Da hadde jeg og kjæresten reist på hotelltur til Oslo (nærmeste by for oss ihvertfall). Gått rundt i byen og shoppa/sett oss litt rundt, og tatt en bedre middag. Så kunne vi reist på konsert/show på kvelden, eller bare kost oss på et koselig utested og tatt oss noen drinker : )

Håper du får ei koselig helg!!

Skrevet

Ta dere en weekend i København, eller hvorfor ikke Roma.. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...