Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 som jeg kan bruke til hva jeg vil! Hva skal jeg finne på!?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Altså,jeg mener disse ti tusen er penger jeg har fått av min far for å ha en fin sommer,og trenger absolutt ikke å brukes på regninger,mat ol... Nei jeg er ikke bortskjemt,men de har solgt hytten og jeg fikk litt jeg og
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Ville brukt det på noen nye klær, spa m/ansiktsbehandling og manikyr, nye sko, en bedre middag og, tja? Noe mer morsomt:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 OOOh,manikyr ja,det må jeg ha! Sette på litt ekstra hår kan og være en ide HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 dytter litt for mer forslag PS: jeg har nettopp truffet en mann,og vi er ganske så forelska Så kom gjerne med ideer på hva vi kan finne på HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Hvis 10.000,- er alt ud har i reserve ville jeg spart alt og brukt helgen til en skikkelig opprydding og rengjøring av huset, alt slikt som er vanskelig å få gjort med ungene rundt beina. Alternativt jobbet litt ekstra.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Nei jeg har masse på sparekonto,disse ti tusen er "kose meg med penger" HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Tatt typen med ut på en bedre middag som JEG kunne betalt for en gangs skyld samt overnatting på hotell. Manikyr og tur til frisør og et par med dyre sko. Det hadde jeg brukt pengene på
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde brukt pengene på nye klær... Etter to svangerskap trenger jeg desperat nye klær. Det eneste jeg hadde hatt problemer med er at de gangene jeg har planlagt å kjøpe mye nytt, så finner jeg ingenting jeg liker...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 Da hadde jeg og kjæresten reist på hotelltur til Oslo (nærmeste by for oss ihvertfall). Gått rundt i byen og shoppa/sett oss litt rundt, og tatt en bedre middag. Så kunne vi reist på konsert/show på kvelden, eller bare kost oss på et koselig utested og tatt oss noen drinker : ) Håper du får ei koselig helg!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 Ta dere en weekend i København, eller hvorfor ikke Roma.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå