Gå til innhold

Septembermammaer på Majorstua eller andre områder i nærheten


September baby

Anbefalte innlegg

Er det flere septembermammaer som bor på Majorstua eller områder i nærheten? Hadde vært hyggelig og møte andre vordende mødre som bor i nærheten. Vi kan jo vente oss mange trilleturer fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Septembermamma på Majorstua calling :) Jeg ser det er lenge siden du la inn innlegget, så det er ikke sikker du ser svaret mitt.... Jeg er ny på forumet, så jeg vet ikke hvordan jeg blir venner med folk eller tar kontakt. Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Hva med å ta en cafetur i løpet av uke 33? Da er vel de fleste tilbake fra ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal passe bra for meg, og jeg kan både dag/ettermiddag da, så jeg er fleksibel på dato og tidspunkt. Evt kan vi møtes på Olivia e.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til dere: Alt foregår på forumet 3 trimester! Her inne skjer det så og si ingenting! Det har også blitt opprettet en Facebook gruppe for Septembermødre i Oslo, primært over 30. De har møttes flere ganger. Jeg har kun vært med en gang selv, men tenker jegblir med på noen treff fremover.

 

Anbefaler dere derfor heller å få kontakt med andre på 3 trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag bor på Ila och vill gärna möta nån att trilla barnvagn med efter födseln... Hoppas ni skriver här (eller på BIM-träff) om det blir ett möte. Ska också kolla in facebook-gruppen som blev nämnd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Grünerløkka og vil gjerne trille sammen med dere ;)

 

Er med på treff jevnlig via facebookgruppen, om noen av dere ikke finner den så send meg gjerne en PM for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at flere blir med! Hva med å møtes på Olivia i hegdehaugsveien tirsdag 17. aug? I 17 tiden kanskje? Passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag er det treff med facebookgjengen på Grûnerløkka så da passer det dårlig med treff på Olivia på samme dag...

 

September baby - kanikke du sende meg en PM så kan du bli invitert til facebooktreffene også? Tror de andre som har skrevet i tråden er med der nå :) (kan hende du også, men jeg tror ikke det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn et innlegg for sikkerhets skyld, slik at ingen plutselig dukker opp på Olivia i morgen kveld. Siden Hjertelyd skriver at det ser ut som de fleste kommer på Grünerløkka i morgen, kan vi heller avtale å møtes en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på grønland! Ikke helt samme side av byen,men...

Det var snakk om et treff for septembermammaer i oslo tidlig i sommer,men det ble avlyst så vidt jeg forstod og etter det virker det som at det har blitt veldig stille her inne?

Jeg finner ikke facebookgruppen, hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt deg en PM, Villavill :)

 

Dette er en annen gruppe enn den som hadde det som ble avlyst - vi var en gjeng som møttes første gang i mai - "litt eldre" (slutten av 20årene/begynnelsen av 30årene) som har fotsatt å møtes jevnlig på Grünerløkka.

 

Vil noen ha mer info kan de sende meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Flere av de som har skrevet her har blitt med på facebook gruppen som Hjertelyd nevner, så send henne en PM. Jeg var med for første gang i dag, og det var kjempe hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...