Monajenten Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Eller finnes det andre måter å markedsføre seg like bra?
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil si at det ikke finnes et klart svar på hvilken kanal som er best. Alt avhenger av hvilket produkt du skal selge og hvilken målgruppe du skal rette deg mot Jeg har i flere av mine jobber hatt suksess med tilpasset markedsføring rettet mot grupper. Dessuten kommer det helt an på hva man vil oppnå med produktet man selger. Finnes mange typer markedsføring. skal man bygge en merkevare eller skal man booste et produkt. Hva tenker du på?
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Skal man bruke sosiale medier til markedsføring så vil jeg si at Twitter er bedre enn Facebook
Zitro Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Ang sosiale medier så er nok Twitter bedre ja. Men markedsføring er så mye mer enn sosiale medier. Postkassen er nok faktisk det valget som fremdeles er en av dem beste markedsføringskanalene og mest brukt.
petite fleur Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 For meg som ikke twitrer, ikke abonnerer på aviser og takker nei til reklame i postkassa, er fb en meget god markedsføringskanal. Er jo medlem av grupper som interesserer meg og mitt behov (eks. Kid Interiør, Til Bords, Foreldremanualen, lokale kjøpesentre, diverse festivaler og andre happenings, osv), og dermed blir jeg oppdatert på diverse tilbud og eventer.
Monajenten Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 Store bedrifter som bl.a. Norwegian bruker jo Facebook jevnlig, og kommer med oppdateringer, bl.a. da det var vulkanutbrudd o.l. Hvordan fungerer Twitter og hvordan når man ut til folk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå