Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hadde ikke planlagt å få mer barn, fikk nettopp mitt andre og er fornøyd med 2. Sambor vil heller ikke ha mer barn. Har ikke fortalt han nyheten enda (tørr ikke). Jeg vet ikke når jeg ble gravid, men vi hadde sex 3 uker etter fødselen. Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel en gang. Har fullammet fra første dag... Hadde planer om å begynne å studere til høsten.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Oi, hvordan fant du ut at du var gravid uten mens? Gratulerer, håper dere finner ut av dette Og du.. Jo lengre du venter med å fortelle din kjære jo værre kan det bli
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Du er sikker, eller? Husk at du fortsatt er full av svangerskapshormoner lenge etter fødselen, og denne typen hotmoner slår ut på graviditetstester. Selv har jeg ikke fått tilbake mensen enda, og det er snart ett år siden jeg fødte. Og jeg er IKKE gravid.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Hvordan er det mulig å bli gravid uten mens?? Er det noe jeg ikke fikk med i seksualundervisningen??
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Jeg greide det jeg. Man blir vel gravid like før mensen skal komme antar jeg.. Det gikk fint her i gården iallefall.. Lykke til til HI, det går nok bra skal du se
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Ehhh,du trenger IKKE å få mensen tilbake etter en fødsel for å bli gravid! Men det har de nok unnlatt å fortelle deg om på skolen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Er jo fullt mulig å bli gravid uten mens... blitt det to ganger jeg.... Før man får mensen, han man vel kanskje en eggløsning????
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 man blir ikke gravid av å ha fått mensen,men man blir gravid av eggløsning (+sæd). En ganske naturlig konsekvens av sex er svangerskap,men siden du har 2 barn vet du vel det;-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Det er HI Jeg tok en graviditettest som viste to streker, andre streken var litt svak, men man kan se den med en gang. Forrgie gang fullammet jeg og fikk mensen som vanlig. Ble gravid på første forsøk på begge barna.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Jeg ble gravid 6 uker etter første fødselen min...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Men herregud folkens, bruk PREVANSJON for pokker, hvis dere ikke ønsker å bli gravide.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Jeg brukte prevansjon, men ble likevell gravid. Hva er det med folk som er så naive at de tror man kan stole 100 prosent på prevansjon egentlig?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 Du, det er fåtallet som blir gravide med prevensjon, og ja, jeg vet noen blir det (som deg feks), men for noen del i tråden her virker det som om det er veldig overraskende at de blir gravide når de ammer. Da er du ganske uopplyst, spør du meg. Beklager virkelig at jeg er så naiv at jeg bruker prevensjon og mener at den er ganske sikker.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 Kan man amme etter at man har tatt en medisinsk abort? HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #16 Skrevet 17. juni 2010 Ja, du har gått glipp av noe veldig vesentlig i seksualundervisningen! EGGLØSNING er nødvendig for å kunne bli gravid, og den kommer FØR mensen. Gudbedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå