Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 på hvor lenge det varer, mye det koster og om det er skadelig for tennene?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg leste en eller annen plass at tannlegene anbefalte å gjøre det selv, men i samarbeid med dem. Dette var fordi det er en kraftigere dose de bruker hos tannlegen fordi det skal gå fortere. Hjemme er det en mildere dose over lengre tid og derfor slipper du ising i tennene og andre skader. Snakk med tannlegen din, for du skal ikke gå igang med bleking dersom du har hull (smertefullt) eller om emaljen din er dårlig. Pris aner jeg ikke, men har hørt rykter om ca 3000 hos tannlege...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Det er ikke skadelig for tennene, men noen reagerer på blekestoffet de bruker (hydrogenperoksyd), dvs får reaksjoner i slimhinneområdene. Jeg syntes det var uproblematisk. Husker ikke prisen, men det kostet litt å lage de formene man skal tre over tenna og fylle med den bleke-geleen. Når du har fått dem, kan du bestille ny gele etter behov flere ganger. Men effkten varer ikke livet ut. Jeg drikker te, kaffe, og rødvin, og det gjør dem mer misfarget med årene. Så de er ikke riktig så hvite lenger som de var rett etter bleking. Må være minst 6 år siden.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 JEg har bleket mine nå nylig, gjorde det hjemme over flere dager. Ble så pent resultat som jeg kunne forvente, men nå hadde jeg skikkelig misfargede tenner og da. Vil tro en person med "normal" misfarging vil ha god virkning av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå