Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Søskenbarnet til gutten min har fått vannkopper. Skulle egentlig vært med henne og søsteren mi i dag, men eg avlyste fordi eg ikke ville at gutten min skulle bli smittet (enda).. Selvfølgelig greit å ha vert ferdig med det, men si gutten min er så liten og ikke kan si hvor det er vondt for eksempel så avlyste eg.. Men hadde gutten min vært 2-3 år, og kunne snakke, så hadde det ikke gjort noe om han ble smittet. ”Des før jo bedre” hetter det jo Var dette dumt av meg å gjøre? Hadde jo vert greit og blidt ferdig med det.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 jo mindre barna er jo mindresymptomer har de. sønnen min var 2 år og hadde det ganske jævlig,feber,prikker som klødde etc.en 5 åring jeg kjenner hadde det enda værre med prikker i munnen og de klødde så utrolig at han holdt på å klikke. nei smitt barnet ditt nå, det blir ikke akkurat bedre for han senere!
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Vet du, hvis barnet får vannkopper før det er rundt to år gammelt risikerer barnet å ikke bli 100% immunt. Det vil si at han risikerer å få vannkopper to ganger i livet hvis han får det så tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå