Verbena Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Og jeg er babysyk som fy og vi skal ikke ha noen før jeg har fått meg jobb å hatt den ei stund! Så langt i år har 6 jeg kjenner ganske så godt fått smått. 2 fikk på slutten av fjor året og så langt vet jeg om 3 til som skal ha før året er over. Flere som føler at det hopper frem babyer overalt om dagen?! Er vel egentlig bare siden jeg har så lyst på en selv at jeg blir bevist på det, men men...
♡ A & E ♡ Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Er jo ikke så rart at det er mange gravide hvis babyene nå har begynt å sprette ut, mine to slet litt mer med å komme ut Men det er veldig typisk nå på sommeren da og en legger jo så merke til det om man selv er verpesyk
Hikken Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Sånn er det her også.. Nå begynner venner å bekjente å klemme ut barn i rekordfart (bokstavelig talt, alle har sånne to-timersfødsler) og flere blir det i løpet av året. Det river og lugger i eggstokkene hver gang jeg ser en mage eller baby!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har akkurat født selv, og 3 av mine gode venner har fått babyer (4 til sammen) Har ennå ei venninne som går gravid + bestevenninna mi! Så her har vi vår egen barselgruppe kan man si! Altså 6 gravide, og 7 babyer med meg.. Alle kommer i løpet av en 2 måneders periode. Og svigerinna mi og ei annen jeg kjenner fikk i februar. Så ja!! Det spretter ut mager og babyer absolutt overalt for tiden...=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Det har vel noe med at du er i rette alderen =)) Når jeg fikk førstemann var jeg først i vennegjengen som fikk baby og alle de andre kutta etterhvert kontakten, fordi de ikke var i nærheten i det hele tatt... jeg var 25, så ikke for ung heller...dette er nå 6 år siden og det er enda noen av de tidligere venninnene mine som enda ikke har fått barn =) Men merker at det er flere jeg kjenner nå og de siste 2-3 årene som har fått babyer.. Nesten alle jeg har gått på skole med og kjenner har liksopm ikke fått barn før de har vært minst 28-29 år...
Verbena Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 Hehe... jeg er 25 nå jeg! Og eldstegutten min starter på skolen til høsten. Så jeg var jo kjempe ung når jeg fikk han. Halvparten av disse sprett ut babyene har eldre søsken også, så jeg tror vi skylder på at det er noe i vannet i år! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå