Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Må ærlig innrømme at ikke mye slår den triumferende følelsen når man får helt surrealistiske beskyldninger mot seg, for så å nøste opp i dette, kun for å finne ut at den som kom med besyldningene hadde ventet det minst ifra, var løgneren. Fiktive historier uten rot i virkeligheten. Etter flere dagers mareritt over å ikke bli trodd, "nyter" jeg nå dette. Skal lene meg tilbake, nyte forestillingen å bare se på at overnevnte nøster seg mer og mer inn i eget spill. Beklager, måtte bare få det ut:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 så godt at du fant utav det. du fortjener å nyte det litt da:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Løgnen går fort på raske ben men sannheten kommer etter selv om den er sen Har selv blitt utsatt for noe for et år siden og bedyret min uskyld hele veien. 1 mai i år ble jeg "frikjent" og løgnene ble satt til veggs.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Skummelt å bli for ovenpå såklart, men jeg vet sannheten nå, og det er bare tidsspørsmål før den kommer den som beskyldte meg for øret. Jeg kommer ikke til å fortelle det, skal holde meg for god til det. Heller lene meg tilbake å vente på ei unskyldning jeg vet kommer:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Uhyre pikant. Vil du fortelle hva det gikk på?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Tja, er det bygdesladderen som har gjort sitt igjen?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Tja, grove trekk i en milelang historie.... Beskyldt for å ha hatt en en natts affere med en jeg ikke aner hvem er... og jeg er i et forhold noe han også er. Forstå det den som kan. Så det passet meg veldig bra at den som fabrikerte alt dette bare avslørte seg selv, og nå venter jeg på at det kommer rette vedkommende for øret:-) Det er ikke slike beskyldninger man ønsker å ha hengende over seg, og la meg si det slik, ingen trodde på meg, enda jeg hadde flere alibi for når det skulle ha skjedd. Men de var visstnok ikke troverdige. Troverdige my ass!!!:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Nei, bygdesladder hadde jeg nok skulle stått ut med, direkte grove, feilaktige anklagelser blir noe annet:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Takk for det:-) Etter noen dagers sammenhengende mareritt unner jeg meg selv det og, det er rett og slett hjerteskjærende vondt å bli beskyldt for ting som ikke har rot i virkeligheten, samt oppleve at de man trodde sto seg nære snudde ryggen... HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Så lenge beskyldinge ikke har noen rot i virkeligheten er det vel ikke noe å henge seg opp i.....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 Det er kanskje ikke det, men jeg har desverre ikke den evnen til å ikke la det gå inn på meg når det fikk slike konsekvenser som det gjorde. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå