Patetica fåkksi Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Mann nummer en. Mann nummer to. Mann nummer tre. Mann nummer fire. Mann nummer fem. Mann nummer seks. Mann nummer sju. Hvor mange kan man være forelska i?
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg ser at du har ordnet køen, og ser også i min krystalkule at du 1) antakelig er lekker 2) ikke trenger å tenke på antall som et problem, bare som en bonus.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 oj, det var litt av en liste! jeg har bare en, og han var jeg akkurat på date nr 1 med. og for første gang i mitt liv har jeg datet en mann og sitter igjen med "jeg mener ingen ting" vanligvis er de dume, søte, morsome, teit, rare, stygge osv. men han her, han er A4. og jeg mener ingen ting om han. det er en undelig følelse.
tante grusom master of law Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Max ti stykker. En for hvert finger, sånn at man ikke mister tellinga.
Figa Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Jeg teller på tærne òg. Synes ikke tellingen er ikke så viktig egentlig, men det er lurt å passe på at de ikke finner hvor mange av dem du har.
blomstre Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Tja, når man er gudløs med et godt hjerte og i tillegg geriljabroderer det så vil jeg tro det er plass til ganske mange?... (og du har pm og snart pæng) :-)
Miss Foster Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Du glemte fra nr. 8 til nr. 11. Men man kan jo ikke elske de når de går hen og taper da.....
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Vel, du kan jo ha fått horn og klover siden sist, samt et ukledelig nedovertryne, så jeg må jo gardere meg.
MerraSomGår Skrevet 18. juni 2010 #11 Skrevet 18. juni 2010 Å. Jeg trodde overskriften antydet motsetningen til hatlisten og skulle inn å skryte av operabillettene mine. (Ååå, Cecilia Bartoli) Elskere i flertall tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Sug lut vil nok spå at jeg er ulekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå