Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg nesten ikke sovet i det hele tatt! våknet seriøst hver halve time av at jeg låg vondt eller at jeg fikk skikkelig magevondt, ELLER at hånden min sov :S Klarer bare å sove på høyre siden, grunnet ryggsmerter osv.. Har fått så utrolig vondt i skulderen av det!

Men idag måtte jeg stå opp kl 6, fordi jeg hadde så vondt i magen, og fordi jeg var helt utrolig sulten! Prøvde å legge meg igjen i halv 8 tiden, men låg bare å vrei meg i sengen..

Sovnet en liten stund, men våknet rundt 12 tiden og hadde ett stort behov for sjokolademelk! fikk helt abstinenser og var helt skjelven og helt utrolig sulten! Jeg var så skjelven at jeg skar utrolig tykke skiver! Etter jeg hadde spist opp maten og drukke utrolig mye sjokomelk, så ble jeg dritsliten og var helt slapp! Så kom hodepinen! Helt utrolig :S

Jeg har kun opplevd dette en gang før, og da var jeg på ett kjøpesenter og handlet med småen, mens vi ventet på at min mann skulle hente oss.. Var helt ødelagt og måtte avslutte hele handlingen!!!

Noen som vet hva dette kan være? er 37 + 5 idag!

Har også hatt sykt med maserier og kynnere i hele dag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring fra noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...