choe Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hei! Er det noen som har noe gode reisetips i Thailand? Skal reise i slutten januar når den lille er 5-6mnd..Alle tips mottas med stor takk..
Hikken Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Selv har jeg bare vært i Bangkok og Pattaya (og på en drøss med jungelturer) og det er ikke spesielt babyvennlig, men kjære bror har vært mye i Hua Hin, både med og uten liten baby. De skryter stedet opp i skyene og jeg har bestemt meg for å reise dit neste gang jeg drar i den retningen )
mamman til to gutter Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Vi var i Phuket og bodde i Kata. Der er det veldig fint, langgrunn strand som er greit når man har barn og ikke så mye bølger som på Karon.
Litt for mye Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Var på Kho Chang når mini var liten. Nå sist var vi på Krabi og Kho Samui (nor Chaweng) helt topp. Nord på øya er det mye roligere vann enn feks på Lamai og Chaweng (sentrum)
Gjest irismor Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Karon beach. Rolig og deilig med ikke alt for langt til litt mere liv.
Frøken Bollerund Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Vi var på Koh Chang med små barn i januar i år. Spørs litt hva dere ønsker, men det var en rolig plass, men kjempefint å dra med barn. Vet ikke om dere har vært i Thailand før, men er det første gangen og dere virkelig vil oppleve Thailand vil ikke jeg anbefale Phuket. Har også vært flere ganger på Koh Samui, og der er det også kjempefint. Har reist litt rundt i Thailand og det er mange fine plasser da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå