Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er plaget med soleksem. Det klør og klør og jeg har prøvd alt de har på apoteket. Noen her som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Når du bruker solkrem så bruk de uten for mye parfyme og tilsetningsstoffer. Det er vel det eneste rådet hjeg har (har og prøvd det meste uten noe særlig hell)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 En kald dusj hjelper hvertfall en liten stund.. After-sun lotion, aloe vera eller andre kremer som føles kalde hjelper også litt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Desverre så er det eneste som hjelper å holde seg unna sola.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 eller eventuelt sunblock (sånn som legger seg som en hvit hinne på huden liksom...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Det går greit på dagtid, men på natterstider klør jeg meg i søvne til det begynner å blø. Må vel begynne å sove med votter... ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå