Gå til innhold

kviser..trenger råd og tips fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut i helgen og trenger råd mot kviser. Jeg har egentlig fin hud og er som regel aldri plaget med slikt, men selfølgelig så har jeg fått litt på nesen nå, bittesmå kviser. Føler meg ikke så veldig pen.Kan det ha noe å gjøre med at jeg ammer? tenkte at jeg kanskje får i meg litt lite væske? så sitter her og drikker vann nå, har hørt at det hjelper. Så har jeg kjøpt meg en sånn "clerasil" , har brukt det i mange år, men det står faktisk ikke på hvordan man bruker det..skal man skrubbe det inn i huden med en klut eller? hvor lenge skal man ha det på huden? og skal jeg smøre med fuktighetskrem etterpå? har faktisk aldri sjekket dette så aner ikke om jeg har brukt det på rette måten tidligere. smører meg med fuktighetskrem hver dag, men tenkte at kanskje det var lurere å la kvisene tørke ut? trenger iallefall noen lyn-tips til hvordan jeg kan gjøre problemet litt mindre til helgen:) Har dekk-stift/krem til å legge på også da, men vil jo helst bli kvitt så mye som muli av kvisene fordet. Hjelper solarium mot kviser for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville tatt sol 15 min i kvel og 15 min før du skal ut i helgen.

Funker på meg ihvertfall når jeg får utbrudd av små kviser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...