Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Trenger du det? Føler du virkelig at du trenger hjelp til å finne ut ting? Eller er du bare nysgjerrig på hva man kan "se"? Jeg vil om du virkelig føler du trenger retning eller vite hva du skal gjøre i en bestemt sak se på dette men jeg føler det er altfor mange der ute som har det som plommen i egget og så vil de bli spådd. Føler at jeg blir provosert da. Unnskyld om dette ikke er tilfelle hos deg "S"
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Å sånn ja. Nei, jeg lurer fordi jeg er usikker på veien videre på jobb. Om jeg skal bytte stilling, eller om jeg evn får den jobben jeg har søkt på. Trenger ikke å vite om flere barn, for jeg skal ikke ha fler og jeg håper at jeg skal bo sammen med den mannen jeg har, så sånn ellers har jeg ok jeg. Om du ikke har tid eller ork til å se, så trenger du ikke det
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Når jeg tenker på jobb og deg så får jeg opp 4 pinner. Det ser mer ut som trestaver satt ut på et jorde. Helt merkelig det ser ut som du går sikk sakk mellom alle fire. Om dette symboliserer at du skal ha 4 jobber før drømejobben kommer det vet jeg ikke. Får også et klart bilde av sol eller lys. Vet ikke om det har med en blits eller teater å gjøre men jeg føler i alle fall at du skal ende opp med en kreativ jobb du kanskje ikke hadde forventet Tror ikke drømmejobbben sitter før neste år Lykke til "S"
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Audrey her:) La du videre kort påmeg :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Hei Audrey...dytt opp tråden så ser jeg på deg "S"
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Tusen takk "S". Så snedig med pinnene, jeg får tenke litt på det. Sier du det ja, er det neste år jobben dukker opp. Ok, da venter jeg i spenning. Tusen tusen takk. Det var spennende, jeg håper det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå