Gå til innhold

hva i helvete feiler det enkelte menn?????!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tok min date opp, av fri vilje, dette med hvor vi står og følelser. Han innledet med å fortelle hvor mye han likte meg og hvor betatt han var. Hvor mye han gjerne ville, men at han også ville se det an og ikke love for mye. Det er tross alt bare 6 daten vår. Og jeg fortalte at jeg delte hans syn og følelser.

Hele dagen så koste vi og kysset og hadde det utrolig fint. Men på kvelden i går fikk jeg et tørt svar på en hyggelig sms, og slik ble det i dag også. Kun svar når jeg sender. Noe helt annet enn det jeg vanligvis har fått: Babe, kyss, gleder meg til å se deg osv.

Hvorfor er han sånn nå? Ble han virkelig skremt av sitt eget prat om følelser??? Jeg gir opp mannfolk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha sorry at jeg ler, men.. mannfolk!!!

Skrevet

Hehehe, må nesten le litt selv. Har jammen truffet mye rart, men første gang jeg har truffet en som blir skremt av det han selv sier. Hjelpes for en fjott!!! Neste gang skal jeg si: ikke si noe du selv kan skremme deg med.

HI

Skrevet

Mulig han ble skremt ja og trenger litt tid på å fordøye det han sa og samtidig vise deg at han er litt kostbar også.. mannfolk assa!

Skrevet

Huff, så teit. Det var nok en feig måte å si at han vil roe det ned litt. Opplevde noe lignende da jeg var fjortis, hehe.

Veldig umodent.

Det beste du kan gjøre er å spille "hard to get". Funker hver gang.

En gang gjorde jeg det slutt med en fjott som gjennom hele "forholdet" var lunken og avmålt. Etter at jeg avsluttet det på en hyggelig og real måte knakk han fulstendig sammen. Gråt og bar seg, sendte brev og ringte uavbrutt. Plutselig hadde han aldri vært så forelsket i hele sitt liv. Det var helt turn off og virket helt mot sin hensikt.....

Dette var forresten en got voksen fyr på over 30.

Skrevet

han er ikke bare opptatt da...ikke alle mannfolk som tenker over at det de gir er et tørt svar om de tenker på noe anna

Skrevet

2nd that...opptatt - enten med en annen dame eller med gutta...er jo tross alt fotball-vm

Skrevet

Er enig i at det beste du kan gjøre er å spille "hard to get". Det er utrolig hvor enkle mannfolk faktisk er, ha ha:) Hvis de føler at de må "jakte" litt så får man plutselig mye mer oppmerksomhet. Merker til og med dette litt med mannen min som jeg har vært gift med i snart 15 år...! Jeg har alltid vært den som vil ha mest nærhet, kos osv så det er oftest jeg som tar initiativ til det. Hvis jeg kutter ut oppmerksomheten i et par dager så varer det ikke lenge før han plutselig er etter meg, det slår aldri feil.

Jeg tror nok at denne mannen ble litt "revet med" i øyeblikket og sa kanskje litt mer enn han hadde tenkt, ikke verre enn det.

Skrevet

Jeg vil vel heller si;

"kvinnfolk"!

Skrevet

God ide!!! Her blir det avstand inntil videre. Fortalte ham i går at det viktigste for meg var at han var ærlig og kunne si fra om ting uten at jeg måtte spørre om det hele tiden.

Men vet nå at det er forskjell mellom det en sier og det en gjør. Og opptatt.....tja, han har sendt sms selv om han har vært på jobb eller sett fotball. Og i går hadde han til og med fri og i dag hadde han like mange muligheter.

Dette er faktisk slik oppførsel som skremmer meg. Men, hans tap om han drar den for langt

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...