Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er så sliten fortia,og orker rett og slett ikke å være ute,så jeg er sikker på at jeg er blekest av alle i denne byen Noen andre som sitter inne i det fine været?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg sitter inne når det blir for varmt. Tar aldri av meg bukse eller genser foran folk, men en sjelden gang ligger jeg i bikini på terassen. Er likblek!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Du sier jo du bare er sliten nå for tiden - tipper du har litt grunnfarge fra da du ikke var så sliten? Kjedelig å sitte inne uten å nyte solen anyways! =/
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Vært sliten siden jul,så nei,ingen grunnfarge Later som jeg har pådratt meg sosial angst og ha ha Gidder ikke å være ute iallefall!!! HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Grunnfarge har du helt sikkert da, fra i fjor sommer. Hvordan later? Man skal ikke spøke med sånt!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Later som i at sist jeg orka å være sosial var i en sammenheng hvor jeg faktisk kunne ta meg en øl før jeg gikk ut.... Ellers så blir jeg sykt nervøs når jeg er ute blandt folk,begynner å svette og føler det er skikkelig ubehagelig. Jeg har lest her inne at man tror bare selv at man har sosial angst ,at man lager problemet selv,men jeg har iallefall ikke gjort det med vilje,har blitt sånn etter jeg fødte... HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Håper ikke jeg virket kvass eller noe, jeg bare spurte. Håper du skjønte det:) Jeg har det som deg, og jeg har diagnosen sosial fobi. Og det er som med deg, noe jeg absolutt ikke har "laget" selv. Før elsket jeg jo å være sosial, var skikkelig utadvent og sprudlene. Nå er jeg stikk motsatt. Dessverre er eneste måten å overvinne angsten på, å møte den face to face=/ Håper det går bedre med deg fremover!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Følte ikke du var kvass,men andre her inne mener jeg "later som jeg har sosial angst" når jeg har skrevet om det før. Jeg og elsket å være sosial,men nå føler jeg at jeg holder på å dø bare jeg går utforbi døren,det er skikkelig vondt!! Jeg har og alltid vært skikkelig sprudlende og utadvendt,men nå er jeg bare blitt veldig inneslutta. Noe som er negativt,jeg hadde en periode i mine yngre dager,altså for iallefall 8 år siden hvor jeg ruset meg endel. Nå har det blitt sånn at jeg savner den tiden,for da var jeg ikke redd noe!! MEN jeg skal IKKE begynne å ruse meg igjen altså! Tanken er der,men holder meg langt borte....HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå