Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Man skal få enten ett strek: ikke gravid testen funker Eller to strek: man er gravid. Hva når den ene streken for at testen funker vises soleklart så ligger det en horisontl strek over denne hele veien. Altså testen viser et kors? Halleluja et tegn fra Gud? Eller bare en ødelagt test? kniiis Noen?
Gjest eelis+kian Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Kan du tegne det? Jeg skjønte ikke helt hva du mente, jeg ;-)
Mammaen til Isak Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Et kors? Haha... Trur den er ødelagt, for det har jeg aldri vært borti )
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2010 I I --------------------------------------------- I I Sånn ser den ut hihi
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 noen tester viser jo et plusstegn når man er gravid... men vet ikke hvilke...hehe,du får ta et bilde av den så vi kan se:)
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Ojojoj! Er kontrollstreken og teststreken der? Og i tillegg en strek som ligger over den? Da satser vi på at du er gravid!
Verbena Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Noen tester har to sånne vinduer et for å vise at testen funker og et for å vise at man er gravid. Der må man ha begge strekene! Mens andre igjen har bare et vindu og der blir det et kors om man er gravid. For man har en vertikal og en horisontal strek der den ene angir at testen funker og den andre at man er gravid. Men ikke spør meg hvilken som var hva for det husker jeg ikke!! Driver du å tester eller???!
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Hvilken type test bruker du. Er det streker i den ene eller andre retningen i begge vinduene? Vi må enten ha bilde eller så må du løpe ut og kjøpe cb digital ;-)
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2010 Altså det står på pakken at det skal være 2 lodrette streker hvis man er gravid. IKKE noe kryss. Men her er det en sterk strek som viser at testen fungerer og en mindre sterk strek på tvers over denne. Jeg regner med at testen er ødelagt.
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Hmmm, ja da hørtes det litt merkelig ut. Tror jeg hadde tatt en ny test for sikkerhets skyld om jeg var deg. *krysserallefingrene* - det hadde vært så flott med positiv test :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå