Gå til innhold

Hvor er Mammaen til Iris m/spire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt bra med deg?

Født? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her! =D Jeg har bare byttet nick =D

Jepp, har født, og alt gikk suuupert, er så utrolig glad! Fikk en helt utrolig opplevelse denne gangen, jeg var superkvinnen og fødte uten smertestillende =D Eneste smertestillende var sinnsykt mye roping (følte det hjalp=P)

Helt utrolig å kunne få en så fin fødsel, og tenke så positivt tilbake på hendelsen, fikk jordmoren jeg ønsket meg og alt var bare "fryd" og gammen. Haha, men fy sa*an så vondt det var! Hehe.

Hvordan går det med dere??=)

Skrevet

Å, så flott da!

Hvor lang tid tok fødselen? Lengde og vekt?? :D:D

Hehe, vondt regner jeg med det var:p hehe :P

Åh, jeg husker enda hva jeg følte og tenkte og hvor voooondt det var da jeg kjente jeg revnet mer og mer. *grøss og gru*

Menmen... ;) hehe

VI har det supert!

Jonas er super, supersnill! Har sovet hele natten fra og med sykehuset.

Har sin egen fine døgnrytme. Daniel er stolt storebror enda :)

Jeg begynner å komme til hektene, men sliter fortsatt med bekkenløsning. Jeg klarer ikke å gå lenger enn ca500m på tur, så må j eg snu. Da har jeg gått for langt. Så det er kjipt!

Men, vi koser oss:)

Liten fin familie :) hehe :)

Begynt å planlagt dåp vi nå, tiden går så fort!!!

Når fødte du forresten? Og hva er navnet? Om du vil si det da..? :)

Skrevet

http://www.barnimagen.com/forum/thread/141911928

Her er fødehistorien min =D

Fikk ikke med alt da, siden det var litt sånn rett etter fødselen, og jeg hadde både Iris og Lily hjemme.

Så navnet er Lily =D

Hun er kjempesøt, veldig lik Iris når hun sover, og lik pappaen sin når hun er våken =) Iris er mer lik meg sier de rundt oss.

Fødselen tok vel ca 10 timer fra jeg begynte å kjenne det, men fra det var veldig vondt tok det 5 timer.

Revnet grad 1 denne gang, mot 3-4 sist... Så har nesten ikke kjent noe til at jeg har sydd!

En ren glede å føde denne gangen! Helt utrolig at det går an å sitte igjen med en så god følelse, skjønner at folk sier at det er den vakreste ting i verden å få føde altså! Det skjønte jeg ikke for 1 mnd siden.

Hun ble født den 25. Mai. Klokka 17.31. 3695 gram og 50 cm lang. 36 i HO. (Står jo foressten i fødehistorien også håper jeg=)

Fikk kjempevondt i halebeinet etter fødsel, sånn type bekkenløsningvondt.. Lurer på om jeg kanskje bristet det under fødsel eller noe.. Går vel over ;)

Iris er veldig snill med henne hun også =D Skal holde henne, nusse og kose henne, "hjelper til" å bytte bleie! =)

Men hun er nok litt sjalu også tror jeg, eller så er det bare trass. Eller en veldig god blanding!

Har begynt å tenke på dåp vi også, hadde lyst til å ha 22. august, men da skal mamma på konsert... Så blir ikke før 29. August, om kirka vi vil døpe i har ledig da... Hadde egentlig lyst å ha i begynnelsen av august, men da skal bestevenninna mi som jeg gjerne vil ha som fadder føde =P Så da må vi ha i slutten...

Jeeejeee... Nok meg...!

Hva skal dere servere i dåpen? Blir dere mange??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...