Gjest Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Så mange forskjellige måter vannet kan gå på, ut fra det jeg hører og leser. Tror ikke vannet mitt har gått, men er litt nyskjerrig da. Hver gang jeg har kynnere må jeg voldsomt tisse. Men det siste døgnet har det kommet smådråper hele tiden. Kanskje jeg er litt lekk, hehehe. Men hvordan var vannavgangen for deg? Kom det i dråper eller som en foss? Visst e du med en gang at det var vannet? Luktet det noe spesielt eller hadde en særegen farge?
Candygirl_ Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 hei.. vannet mitt gikk idag. våknet kl 6 av at det rant litt mellom beina mine og ned på madrassen. reiste meg opp og det kom to våte flekker til , ikke mye men mok til at jeg skjønte at det var noe. gikk på do og da gikk slimproppen også, ingen tvil om at det var den!! hehe.. ringte føden og kom inn på sjekk og fikk bekreftet at det var fostervannet. n¨å renner det litt og litt hele tiden. helt blankt og lukter ingenting.. men kommer ikke i kjempestore mengder , nå er hodet festet her da, så det har sikkert litt å si. lykke til!
Super-Langbein Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Her gikk vannet som en foss da jeg satt på kafe`, det kom så mye på en gang at jeg skjønte at det var enten det eller blod. Heldigvis var det fostervann. Var vel ganske blankt, ikke spesielt sterk lukt.
mammaen til 2+1 Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 hos meg var det slik at jeg ble våt på handa da jeg tørket meg etter en do tur.. stusset litt over dette.. gikk ut for å finne noe jeg kunne legge oppi.. (hadde hørt at en skulle legge en mørk klut i trusa for å se om den ble våt.. fikk såvidt lagt den oppi og tatt to skritt så rant det litt.. og litt til.. og så kom det mer og mer for hver gang jeg bevegde meg.. var kun de første dråpene jeg var i tvil... skjønte jo etterhvert da det rant hver gang jeg bevegde meg at det var vannet..
lykkelig<3 Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 jeg voknet på natten av at det var vått i sengen. alt vannet var gått. så at det faktisk skjedde sov jeg over. ikke noe lukt. helt udramatisk. hodet var godt festet for lenge siden. barnet kom til veden ca 24 timer etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå