Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er så innmari sliten. Har hatt en sånn tung trøtthetsfølelse over meg de siste 4-5 dagene. Sover til og med noen timer på dagen om det passer seg. Vet jo at det er mulig å være trøtt om våren men ikke midt på sommeren. Nå er det jo herlig vær ute og man får energi av solen men ennå føler jeg meg som en potetsekk som ikke kommer meg av flekken.... Lurer på om jeg kan brygge på influensa av noe slag? Flere trøtte mødre der ute? Kan opplyse om at jeg spiser frukt og grønt, fisk 3 ganger i uka men tar ikke noe kosttilskudd.
Ugl@ Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Pleier også å få slike dager, det som funker for meg er å komme seg på trening eller ha sex ;-)
blomstre Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 hm... kanskje du er kurert for babysyken?... :-)
Villa Perlesukker Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2010 Ugl@: ja jeg har nok vært sløkk med å trene siste 14 dager kanskje det er det... sengekosen skal jeg også jobbe med til helgen...hoho Blomstre: Jeg tviler.... tror det er mens i morgen gitt Kanskje derfor jeg er så sliten også....fikk brått lyst til å pisse på den staven som ligger på baderommet hihi....hadde glemt hele "sjuken" hehe
frk Nilsen Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Mulig du må bytte nick til Gulesider & flokken - på tjukka.... Det kan være pollenallergi som slår deg ut da, jeg blir veldig trøtt og daff av gresspollen.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har hatt det slik i snart 9 mnd nå+++. Altså siden fødselen. Nå skal det sies at jeg er gravid nå igjen da (3 mnd på vei), så det er jo selvfølgelig hovedårsaken, men jeg hadde det slik før jeg ble gravid også. Konstant trøtt, sliten og tiltaksløs. Til og med når jeg kom meg ut på tur, så ble det ikke bedre. Jeg som alltid blir i godt humør av å gå på tur. Jeg tenkte å dra til lege å ta blodprøve for å sjekke at alt er normalt med tanke på vitaminer, mineraler, blodverdier osv osv. Da får man ihvertfall bekreftet eller avkreftet noe. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal være så mye mer sliten enn alle de andre. Jeg synes det er flaut, for folk må tro at jeg har blitt skikkelig lat... men jeg har så lyst til å trene, vaske hus.. men hver gang jeg begynner så vil jeg bare sette meg ned fordi jeg er så sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå