Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg stod på kjøkkenet og drev med mitt da jeg fikk en skikkelig kraftig kynner og følte ordentlig tissetrang. Så jeg vagget meg så fort jeg kunne på do (2 meter fra kjøkkenet) og rakk knapt å dra av meg buksa og trusa før det plutselig fosset ut. Jeg trengte ikke gjør noe for at det skulle kommet ut, og det hørtes akkurat ut som når man snur et fullt vannglass på hodet over vann.. Gikk veldig fort, var ikke noe særlig farge på det (bare litt gulaktig) og ikke noe spesiell lukt som jeg husker. Men jeg tenkte ikke på å sjekke det heller.. Jeg var på do og tisset ca en halvtime før dette, og da tisset jeg mye. Var også på do ca 5 minutter etter dette, og da kom det også endel. Og jeg har ikke drukket noe annet enn to glass eplejuice i dag, så jeg kan ikke hatt så stor urinproduksjon på så lite, at jeg kan tisse så mye så ofte? Noen som har følt at de har tisset, men så har det vært vannavgang? Eller noe liknende?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Har du ikke ringt sykehuset? Det er det du skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jo, har gjort det.. Fikk beskjed om å gå med et bind en liten stund, så ringe opp igjen.. Lurte bare på om det var noen som har opplevd liknende jeg? HI.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Ring sykehuset. Høres ut som vannet ditt går.. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Hvis det er vannet som har gått fortsetter det å piple, da klarer du ikke knipe igjen. Derfor du fikk beskjed om å gå med bind, det vil piple og renne i bindet. Man klarer ikke å knipe igjen så mensblodet ikke kommer ut, tro meg, når vannet går renner det enten du vil eller ikke. Da vannet mitt gikk begynte jeg og le, og for hver gang jeg trakk pusten og strammet magemusklene i latter rant det jevnt og trutt, det sluttet liksom aldri. Fortsatte å lekke helt til ungen var ute
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Det du sier det er ikke nødvendigvis tilfelle for alle.. Da vannet mitt gikk med min første, så kom det så lite iforhold til hva jeg hadde forestilt meg, trodde det var tynn utflod faktisk, og jeg gikk i to døgn etter vannavgang uten en eneste lekkasje! HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Å du er sikker på at det var vannavgang du hadde første gangen da? For når vannet går kommer vel alt vannet, og det kommer jo vann hele tiden etter det. Jeg dro på sykehuset en gang for jeg trodde vannet hadde gått. Da var det bare vannaktig utflod som kom en gang. De sjekket mye, og det var ikke fortervann. Noen dager senere hørte jeg et slags klikk og det fosset ut. Hadde aldri trodd det ville komme så mye.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Ja, er sikker på det, for jeg var på sykehuset samme dagen og sjekket det, og fikk påvist vannavgang. Men hodet til snuppa hadde festet seg og fungerte som en propp, så hun blokkerte for at mer vann kom. Babyen i magen ligger veldig langt nede, så jeg lurer på om også hans hodet blokkerer litt for av evt mer vann kommer ut. Har kjent at det renner bittelitt, men ikke mer enn at bindet er litt fuktig. Hadde blitt overrasket om det bare var vannaktig utflod som kom istad, for det kom såpass mye at jeg kunne nok halvfylt et litersmål. HI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå