Gå til innhold

Noen som vet ang NAV og engangsstønad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen jeg sendte inn søknad om engangsstønad så fikk jeg den i retur ett par dager senere pga manglende signatur en plass. Så sendte jeg den tilbake etter å ha signert den manglende plassen. Så for et par dager siden sendte jeg en mail til NAV og spurte om de hadde mottat søknaden, siden det har gått snart 4 uker uten at jeg har hørt en lyd fra de. Jeg bor i en kjempeliten kommune og NAV har ikke så mye å gjøre her som i større kommuner.

Så fikk jeg svar tilbake i går (ja, overaska over at jeg faktisk fikk svar =) ) og der sto det "Takk for din henvendelse. Vi har i dag videresendt din henvendelse til den enhet i NAV som har ansvar for å behandle aktuell sak"...... Hva betyr det da? Jeg trodde hver kommune tok seg av engangsstønader. Og vil dette si at dette også kan ta like lang tid?

Noen flere som har fått en slik beskjed som kan trøste meg med at det ikke tok så lang tid når de først har sendt det videre?

Alltid skal jeg være så uheldig, av alle de som får engangsstønadene sine etter 1 uke, så får ikke jeg den før nesten 2 mnd :( Kjempegøy!

Lurer på om de hadde sendt søknaden min videre i det hele tatt om jeg ikke hadde sendt den mailen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er NAV Forvaltning som behandler søknadene og det kan ta noe tid. Jeg ventet 5mnd. på behandling av OS og det var pga. at det lokale NAV-kontoret ikke hadde klart å sende søknaden videre...

Skrevet

Ah, da så :( skikkelig kjipt. Får bare smøre meg med tålmodighet jeg da..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...