sossi Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Både litt lettet og litt skuffet... Tenk fødselslegen var overrasket over å se meg, hun hadde trodd at jeg skulle ha født på egen hånd siden jeg var såpass moden for en uke siden. CTG og UL var bra og det var veldig fullt på føden - derfor ingen igangsettelse. Hun satte meg opp på time i morgen tidlig (men ikke såå tidlig) og sa at dersom ikke mange kommer inn iløpet av natta og dersom ikke mange settes opp for igangsetting så vil de ta vannet mitt. Hun trodde at det holdt siden jeg var så moden forrige uke...Hadde vært typisk at det var fullt igjen da men da blir jeg der! Ber gubben komme m sovepose så kan jeg campe i resepsjonsområdet - haha! Da krysser jeg armer og bein for at jeg holder ut til i morgen...så jeg både har barna på skole/bhg og rekker fram til sykehuset.
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Får håpe det skjer noe for deg i morgen da Jordmora mi trudde ikke jeg skulle komme til kontroll den 12.juni fordi alt var helt klart der, men enda ingenting skjedd her og jeg er helt ferdig.. Prøver å holde meg blid og fornøyd, men det er neimen ikke lett.. Når man attpåtil skal prøve å være forelder til 2 gutter til som jeg føler ikke får nok oppmerksomhet fordi jeg ikke har så mye energi lenger, dumt men, håper det skjer noe her snart!! Lykke til i morgen da ^^
sossi Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 Takk for gode ord...og lykke til selv. Du får gjøre alt som er anbefalt...bade livmor i sæd, stimulere brystvorter, spise sterk mat, gå turer...hm nå kommer jeg ikke på mer... Jeg tror jeg skal prøve å være mest mulig i ro. Håper gubben kommer hjem fra jobb snart så jeg slipper å gå og hente minstejenta. Skjer det no nå så sliter vi i forhold til barnevakt. Da blir det nok skyss til sykehus m 2 unger i baksetet og alenefødsel... Skal prøve å knipe igjen til i morgen tidlig...og håper at noe skjer da
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Det er nok sånn fødsel det blir her å Familien min bor en time unna, feil retning i forhold til sykehuset jeg skal på. Og mannen min har bare moren sin som stadig legger planer tross at hun vet at terminen er nære.. Men men, man skal ikke skjønne alt heller. Mannen min vil veldig gjerne være der, men det går jo ikke med 2 unger til som er her.. Så får håpe det skjer ting så vi får ungene til barnevakt først Prøver alt, så får bare håpe det beste Takk for tips ^^ Må bare stille meg inn på optimisme, men begynner å bli såååå LEI alle som sier at ja nå skjer det noe snart fordi DEM føler det på seg.. Ingenting har skjedd enda(utålmodig) Men putter på mitt smil og bare prøver å være glad hehe ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå