Gå til innhold

Menn som lyver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert at innlegg litt lenger ned. Har aldri skjønt vitsen med å lyve til en dame som man dater. Når man sier at man ikke er ute etter noe seriøst, og får seg en kjæreste/samboer 1 mnd etter man har sagt det... Hvorfor ikke si at man ikke er interessert i DENNE dama?

Når man sier at man ikke er ute etter en dame i det hele tatt, og er registrert på samtlige sjekkenettsider som finnes i Norge?

Når man forteller til dama man ligger med, at hun e deilig og kjempegod i senga, men nøyer seg med den ene gangen, selv om man bor i samme by med 10 minutter avstand? Ville tro det at en mann ville ha en dame som er god i senga som pulevenninne, særlig når det er hun som foreslår å treffes? Hvorfor ikke si at hun ikke er så god i senga, så hun kan gjøre noe med det??

Synes dere det er greit at mannfolka lyver sånn til damer, og vi sitter igjen med helt feil inntrykk av oss selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest innlegget du viser til, men ellers så går jo det du skriver begg veier.

Skrevet

Vel, jeg har datet flere menn i løpet av livet, og ingen turte å si at de ikke var interessert. Han ene avviste meg med at han ikke ville ha noe dame i livet i det hele tatt, og hadde superpluss-medlemskap på 3 sjekkesteder. Han andre kom med den greia at han ikke vil ha noe seriøst, og 3 uker etter fikk han seg en kjæreste, og flytta sammen med henne 1 mnd senere.

Har hørt fra 2 andre at jeg var god i senga, men de ville ikke ha besøk eller sex, om jeg foreslo å treffes... Jeg har også dumpet et par stk i løpet av livet, men jeg har ihvertfall tæl nok til å si at jeg ikke er interessert i fyren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...