Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 blir så sliten.kjenner jeg puster fort å er nervøs hele tiden.uff .er så lei av å ha det sånn.jeg jobber ikke og har et barn..skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge opp alt..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 noen som kjenner seg igjen.hvordan har dere klart alt?
Rampongi Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Har du angst for alt? som feks gå til bussen, handle mat, ordne med ungen? Du burde ha noen å snakke med, finnes det ikke noe tilbud der du bor? Har du noe familie eller gode venner du kan be om hjelp?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Angst er grusomt, grusomt, grusomt. Kan ikke beskrives med ord. Jeg vill ikke begynne på medisiner, for jeg ville takle angsten selv. Det er jo bare meg selv som han få den vekk. Men jeg måtte det til slutt. Det gikk så nedover og så fort at jeg følte ikke at jeg hadde noe valg. Uansett jeg er glad for det nå. 2 mnd har gått og jeg merker stoooor forskjell. Alt er der ennå, og jeg blir fort sliten. Men herregud jeg hadde ikke klart meg uten. Uansett hjelp burde du hvertfall ta i mot om det er spykolog, lege eller medisiner. Eller alt på en gang. Uff det er grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå