Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Vi reiser dit på mandag, og lurer litt på noen ting i den forbindelse med tanke på ting jeg trenger til gutten min: Bør jeg ha med bleier? Tenker hvis bleiene der borte ikke er like gode som de vi har her hjemme, eller hvis de er mye dyrere. Hvordan er maten til babyer? Babygrøt og middagsglass? Vet at i sydligere land tilsetter de mer sukker i grøten enn her i Norge. Er det ellers noe spesielt jeg bør tenke på å ha med til babyen?
Rampongi Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Ikke reist med baby, men var på island i fjor og synes alt var veldig likt som i norge. Du kjenner igjen det meste som er å finne på butikken og du skal nok ikke bekymre deg for om det blir dyrt.. I fjor kosta alt halv pris av hva det gjør her hjemme. Du vet, Island har en økonomisk krise på gang og babyene på island trenger også bleier, så jeg kan ikke tenke meg at de er dyrere enn her hjemme, for da hadde ikke de stakkars småbarnforeldrene der oppe greid å kjøpe dem.. Tror ikke de har noe dårligere babymat der enn her. Island er god på mat, gled deg. Anbefaler hummern på silfur restaurant midt i byen. Har aldri spist "renere" og bedre mat enn på Island
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Takk for svar Samboeren min er fra Island, så det er derfor vi skal dit. Men når jeg spurte han om dette med babymat, bleier osv så hadde han null peiling. Var derfor jeg fant ut jeg måtte prøve her inne. Jeg vet det er økonomisk krise der borte, derfor er jeg egentlig ikke redd for at det er så spesielt dyrt, men greit å høre likevel Gleder meg veldig til å reise. HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Ja, jeg ser jeg kunne leses litt frekk, men det mente jeg ikke å være altså. Jeg opplevde som sagt øya som helt i verdensklasse på mat og jeg fant kjente ting i matbutikken, så jeg kan ikke tro det skulle være noe problem å få tak i det dere trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå