Gå til innhold

dere som er mamma til to eller tre gutter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjeeelp....jeg har to skjønne små prinser, og venter nå nr tre!! Aktivitetsnivået hjemme nå med en på 5,5 og en på 16 mnd er høyt for å si det sånn. det er mye fotball, klatring, og høyt tempo. Jeg elsker mine to sønner over alt i verden og både jeg og samboeren min fryder oss over at vi får nr tre.... men tanken på hvordan det blir med tre gutter i forhold til to er jeg spent på hvordan blir. noen med erfaringer....? de to siste blir relativt tette...20 mnd...

håper på masse svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Hva skal en si.. Action Paction tror jeg nok vi må venne oss til ja :)

Min eldste er også 5.5 år, snart skolegutt. Deretter er det 2 år og 4 mnd ned til nr 2. Bittelillebror ventes om 25 dager, så jeg er veldig spent!

Nå er jo avstanden mellom dine to eldste større enn hos mine, og jeg vil bare si hvor glade mine to er ihverandre og hvor godt de leker sammen! De er verdens beste venner! Kan tenke meg at du får det sånn med dine yngste! Jeg velger å tro at det er fantastisk for guttene å vokse opp i en brødreflokk :)

Samme interesser og noenlunde like personligheter.

Kan altså ikke si noe enda om hvordan det er med 3 gutter, men jeg tror det blir bra. Aktivt, høylytt og fantastisk!!

Skrevet

Jeg har to gutter og venter baby nr. 3 som de sier blir jente..

Men aktivitet mellom guttene som det er 2 år mellom er HØY.. Men til gjengjeld har de hatt utrolig MYE glede av hverandre når det gjelder leking og sånn.. Det er også godt at de kan leke bra med hverandre og håper det blir med nr.3 også.. De krangler en del, men det som er mest slitsomt for oss foreldre er at eldstemann er en bråkemaker.. Vi forskjellsbehandler de ikke, men han skal liksom bråke og krangle litt ekstra med mammaen og pappaen sin, mer enn nr 2.. Det er faktisk mer slitsomt enn at de leker bra med hverandre(selvom de bråker mye når de leker) :)

Så jeg tror det kommer til å gå bra med deres unger ^^

De kommer nok til å få en del glede av hverandre tross litt krangling, men de minste lærer seg å ta igjen ;)

Good Luck to you :D

Skrevet

Har to gutter jeg og. Nr 1 er 8 år og nr 2 er fyllt 3 år, så jeg har et stort mellomrom på 5 år mellom dem. Eldste er en rolig gutt som liker lese bøker, eller leke i fred. Minsten er en duracell kanin som er overalt og lager like mye lyd som tre barn vil jeg tro.

Nå venter vi visst en liten tulle, men ut fra aktivitet i magen er det en ny duracellkanin som kommer...

Skrevet

Her kommer det også til å bli veldig aktivt i årene framover. Har to gutter på 3 år og 1.5 år. Venter tredje gutten i september. Så her blir det tre gutter på 3 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...