Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Barnet er nå 17 år, og først nå vil far ha felles foreldreansvar...... har ikke hatt samvær å snakke om, fordi han ikke har giddet eller det har ikke passet ham utfra hva han har hatt lyst å gjøre. Kanskje 4-6 helger i året i løpet av de 17 årene..... Og aldri vært på ett eneste foreldremøte eller vist interesse og støtte for noe som helst. Aldri kjøpt noe til ungen av nødvendige ting eller noe. Hva skal man si til sånt? hahahaha... jeg må bare le Hva er liksom poenget med å ville ha delt foreldreansvar først nå når ungen er snart voksen?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Ungen trenger ikke så mye oppsyn lengre i bunn og grunn... Vedder også på at bf kommer her når snuppa blir en 9-10 år, eller vertfall en gang når snuppa har passert 6 år... for da er det mindre ansvar og lettere og ha med og gjør(tenket ofte fedre)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Slike "fedre" er jordens avskum i mine øyne! Jeg håper 17 åringen din forklarer far at dette er litt for lite, litt for sent! Jeg har selv barn med en slik idiot, det tar på å se ungene lide under savnet av en far mens han leker familie med en annen kvinnes barn....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Her var vi fler i samme situasjon. Min snuppa er snart året, og her har ikke bf sett eller ringt noenting. Jeg tror også, at da hun blir mot 9-10 da tar han kontakt. Han har sine egne barn en annen plass, men "våres" det har han ikke tid, lyst eller noenting. Bare i veien for livet hans.. Ja slike fedre er rent avskum...Skulle ikke fått lov..Triste greier, men kanskje like greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå