mariabee Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hei! Jeg er i ca 16 uker på vei og lurer litt på om det er flere som opplever svimmelhet og plutselig besvimer? Jeg opplever dette som veldig ubehagelig, har heldigvis ikke skjedd i det offentlige rom enda. Tidligst i går falt jeg om i dusjen og var heldig som ikke skadet meg verre enn hva jeg gjorde.. Noen tips her??
Snuskomrusk Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Hei Har selv ganske lavt blodtrykk til tider og har vært mye svimmel, er dette noe du har fått sjekket? Vet at før i tiden ble det sett på som vanlig at damer fikk "dånedimpen" når de gikk gravide, men nå til dags blir det sett mer på som et symptom på at noe ikke er helt sånn som det burde. Mitt tips til deg er å gå til legen, få h*n til å ta noen tester, dernest reise deg forsiktig fra liggende/sittende stilling og bøye deg fremover hvis du opplever svimmelhet når du sitter. Følg med på tegn på at du begynner å bli dårlig, feks små lysglimt i sidesynet og at lyder kan høres fjerne eller avta i styrke, og sett deg ned. Masse lykke til videre!
mariabee Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Hei! Takk for svar:) har ikke vært å sjekket meg enda nei, er femti prosent sykmeldt pga tidligere blødninger. Har heldigvis gitt seg, men var litt skummelt den opplevelsen her. Og ja, har som inntrykk av at dette er noe som er vanlig og ville ikke bare løpe til legen hele tiden heller.. vanskelig dette.. Ja må ta det med ro, for viss ikke hadde jeg gått i bakken flere ganger daglig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå