Gå til innhold

Våknet med verdens verste leggkrampe i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig vondt!

Har hatt kramper bak i leggen tidligere, men da er det jo bare å stå opp og tøye dem ut selv, men denne var liksom på utsiden av leggen!?!?! Fant ingen måte å tøye på, men mannen fikk tøyd beinet mitt som man gjør med vanlig krampe og til slutt slapp det. Var bare helt forferdelig... Håper virkelig ikke dette er noe som har tenkt å gjenta seg... Nå går jeg jo rundt og kjenner liksom etter og er redd for at det skal komme når jeg er alene...

Flere som har hatt det sånn på utsiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg!!!!

Skjønner ikk helt hva du mener med "på utsiden". Men jeg har hatt kramper i leggen ja, og det er heeeeeelt jævlig!

Krampa slipper taket på meg hvis jeg krøker meg sammen, det er egentgli stikk imot det jeg hadde tenkt skulle hjelpe. Trodde jeg måtte strekke foten ut, men å krølle seg sammen hjelper mye bedre på meg.

Du kan jo prøve det. Hvis jeg kjenner at krampa kommer snikende, legger jeg meg i en ball på senga... :-P

Hvis du blir mye plaget av kramper så kan du gå på apoteket å få.... hva heter det igjen.... nei, husker ikke, men de vet hva de bør gi deg! Er ofte et tegn på at man mangler noe, magnesium eller noe... Bare spør de som kan det, hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...