Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Kan være at jeg overreagerer og er overbekymret, men magen min ble plutselig så mye mindre.... Jeg kan jo faktisk se bena mine, og magen kjennes nesten "slapp" ut.... Er 30+2 i dag, og syntes det er forferdelig rart at magen plutselig skulle krympe.... Noen som vet hva det kan skyldes???
fastelavens_bolla! Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 opplevd akkurat det samme, skjedde meg i uke 37 og er nå i uke 38, ikke fått noe forklaring på det. men syns også magen er blitt mye mindre enn den var.
Babyluren Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Mest sannsynlig har babyen plantet seg lengre ned i bekkenet og gjør seg klar til å komme ut, i alle fall for fastelavens_bolla, men i uke 30 var vel tidlig. Da tror jeg nok jeg ville ringt føden og bedt om en sjekk, bla at det er tilstrekkelig fostervann osv...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Det kan også være at babyen har "skjult" seg litt mer i magen din, lagt seg nærmere din rygg
memather Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Tror absolutt ikke det er noe å bekymre seg for, men ville bare skrive min erfaring uansett. Jeg opplevde at magen ble mindre rett før termin, syntes også jeg kunne kjenne babyen mye bedre utenpå, kunne liksom kjenne alle kroppsdelene veldig lett. Fordi jeg hadde noe de kaller høygravides migreneanfall, ble jeg sendt til sjekk på sykehuset. De tok ultralyd av lillevennen, og der fant de ut at det var veldig lite fostervann. Trenger ikke være det med deg/dere, men kan jo være en mulighet å sjekke. Lykke til!!
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 Vannet har ikke gått, det hadde jeg nok merka Snakket med jm, og hun sa mye av det samme som dere, at babyen nok hadde flytta på seg/skifta leie inni der og at det ikke var noe å bekymre seg for om ikke jeg fikk rier og/eller blødninger Tusen takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå