Gjest Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg lurer på om jeg har gått på en megaforsovelse siden det allerede er høst ute
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jepp. Her får en dag med sol i ny og ned. Sover fortsatt i vinterdyne ;P
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Den er over. Vi har jo hatt noen fine dager allerede, så noe mer kan vi ikke forlange.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Ja si det. MEns resten av verden bli varmere og varmere, så blir det i nord kaldere og kaldere...Havstrømmene og "fønvindene" fra sør kommer ikke opp lenger.... Jeg satser på og komme "til det varme stedet" når jeg dør jeg, tror jeg....Om det ikke blir fullt av andre frosne nordmenn innen den tid....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 I Oslo er det minst 20 grader og sol, og det regner jeg som sommer.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Dere, den er her! På Hadeland Nyyydelig vær, virkelig sommer. Håper den trekker nordover til dere også. Spesielt fordi jeg skal på ferie til nordnorge i juli/august. Føler med dere, for i fjor var det sørpå det var sånn.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Jeg ligger nå på nudiststranda på Huk og koser meg. Nesten litt for varmt her. Tror nesten jeg må vasse ut i sjøen for å kjøle meg ned litt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Nå står sola riktig nok på veggen her, men det er 34 grader ute. Tipper det er 23-24 i skyggen,i dag er det også helt vindstille ute i motsetning til i går )
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 For vestlandets(Bergen) sin del så er det som forventet syns jeg. Syns det har vært ganske bra sålangt i juni hvertfall. Har aldri forhåpninger om tropesommer, så bare sola skinner innimellom er jeg fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 har knapt gått i t-skjorte enda jeg som har masse fine sommerklær. men bruker allværsjakka som jeg brukte i vinter enda triste greier. På lørdag er det meldt 6 grader og sprutregn
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Egentlig ikke. Er det ikke slik som dette omtrent hver sommer da? Juni er ikke noe spes, mens juli og hvertfall august er veldig varme. Det er ingen nyhet for meg hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #16 Skrevet 17. juni 2010 Jeg bor i rogaland, og her ligger temperaturen på ca 13 grader nå.. har heller ikke gått i t-skjorte enda! har hatt 19 grader på det varmeste til nå i år, men det var kun EN dag.. Håper sommeren bare er sen i år!! Hadde kun 2 uker med varme i fjor også, er rett før jeg flytter tl varmere strøk her.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #17 Skrevet 17. juni 2010 Men tidligere har det nå vært dager både i mai og juni hvor jeg har gått lettkledd ute, det har det ikke vært i år.. I fjor var sommeren over i juni her jeg bor, var på hyttetur en uke i juli og da regnet det hele uka. God sommer liksom! Tidligere har det nå vært en del varme dager også, selv om det har vært kjøligere innimellom. Når temperaturen ligger på 12-13 grader føler jeg det er mer april enn juni.. Forstår ikke hvorfor jeg gidder å klage engang, kan jo ikke gjøre noe med været uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå