ungmortil3 Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Når jeg setter meg ned og tenker slik er det så mye jeg kjenner at jeg gleder meg til. Gleder meg mest for at jeg vet skal få et lite liv som jeg skal elske og beskytte, gleder meg til jeg stolt kan vise magen min frem til alle og gleder meg til å amme og holde det vakre barnet mitt i armene mens jeg stryker det forsiktig over hodet . Fortell meg hva du gleder deg mest til .
Teres Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Til å se det lille nurket sove, mett og god, mens de små hendene kaver i søvne:) Vi kommer til å sitte henført begge to her.... Og til å se det første smilet, høre den første latteren, det første alt, rett og slett! Nå føles det urimelig lenge å vente helt til desember...For en fin tråd du har startet!!!!
mammasgull Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg gleder meg til å se det lille nurket som er så inderlig etterlengtet. Gleder meg til å sitte å studere og ta på et vindunder som er kommet til verden pga meg og min kjære mann...... Pluss mye mye mye mye mye mer
Canari Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Akkurat nå har jeg det veldig bra som jeg har det, men tenker nok litt på at jeg kanksje til neste sommer er slank og fin og kan gå i smart bikini igjen og barna er 1 og 4 år gamle :-) 1 uke igjen til termin nå.
klumpen og gullet Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Jeg gleder meg allermest til det øyeblikket den varme lille kroppen blir lagt opp på brystet mitt for første gang, og duften av nyfødt baby... Og så gleder jeg meg masse til lillejenta skal få se søsteren eller broren sin <3
ungmortil3 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 Gleder meg også noe så utrolig til sønnen min får se det lille nurket han skal bli storebror til, gleder meg til å se begge barna mine sammen .
petite fleur Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Jeg gleder meg mest til fødselen er over. Etter det gleder jeg meg til ammingen er over. Også gleder jeg meg selvsagt til å møte og kose med gutten i magen, er mer enn klar for at han skal komme nå :-)
maria isabell Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 til fødselen er over og så håper eg på at babyen skal være frisk denne gangen... gleder meg til å amme..og til å se utvikklingen..det første smilet er gull:) er så glad i denne lille skatten vår og det er storebror og støresøster også
sprellemor Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 :-) Til å få ungen ut. Litt tung dag idag. Gleder meg faktisk aller mest til å kjenne at fødselen er i gang, første rie, for da vet jeg at jeg snart er ferdig. Det tar så stor plass at jeg klarer ikke å tenke på noe annet akkurat nå, dessverre. :-)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Gleder meg aller mest til å møte blikket til en helt ny og fantastisk person som jeg skal få lov å bli kjent med og elske. Å kysse små babyføtter er også helt fantastisk! Vi er heldige damer, tenk å få lov å gå å glede seg til noe så stort!
enlitenpågang Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 Gleder meg aller mest til å amme, det er bare så fantastisk med den kontakten som skjer mellom mamma og baby under ammingen. Også gleder jeg meg stort til at storesøster på 10 år endelig skal få møte sin lillesøster/lillebror for første gang på sykehuset. Det blir et stort og tårevått øyeblikk for oss alle sammen!
lille_spira Skrevet 19. juni 2010 #12 Skrevet 19. juni 2010 Gleder meg til å passere den magiske 12 ukers grensen, etter det gleder jeg meg til å kjenne sparkene... ligge å kjenne på de små føttene og lille kroppen inni magen Så gleder jeg meg ufattelig mye til den kommer, og datteren vår blir storesøster og vi blir en familie på 4. Gleder meg til alle de uforglemmelige øyeblikkene og til stress og slit
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 20. juni 2010 #13 Skrevet 20. juni 2010 gleder meg til å se han! også bare se på han etterpå , leeenge )) også å sove på magen igjen
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 20. juni 2010 #14 Skrevet 20. juni 2010 til å endelig få en positiv test. har en nydelig sønn fra før av og nå er det virkelig på tide med en til. er 5 år siden jeg var gravid sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå