Canari Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Renser eller vasker dere lammeskinn som forrige barn brukte nå før nestemann? Eller holde det å lufte dem?
SpongeBob Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg vasker. Det har vært brukt i bhg under soving i vogn, så det er en del tørket gjørme osv på det...
Elita:) Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Det er bare å vaske, det går helt fint. Har vasket våre flere ganger. Bruker Milo og vasker i maskinen på ullprogram. Det henger/ligger over noe mens det tørker, og etterpå børster du det fluffy om det trengs. Har selv brukt en ren hundebørste. Det blir kjempefint igjen
alvefrøken Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 vask det på ullvask! Sørg for å strekke det etterpå Har vasket mine skinn mange ganger
SpongeBob Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Og gi det gjerne en ullkur med lanolin etterpå, så er det enklere å holde rent med gulpende og tissende baby etterpå
Canari Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2010 Takk for svar alle sammen. Vasket på ullprogram med ullvask kjøpt på babyshop, og Milo skyllemiddel. Men jammen meg ble det noen småhull i det ene skinnet (baksiden)! Men det gjør nok ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå