Gå til innhold

når kommer skattpengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i slutten av juni?Om de ikke kommer i okt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de kommer 24.juni fikk jeg høre her inne i går

Skrevet

Så snart ja! Håper jeg får de da,og ikke må vente til høsten:)

Alltid fått de i juni,men man vet vel aldri!

Skrevet

ja håper også de kommer snart!:)

Skrevet

du må huske på at ikke alle er inne her samtidig og får med seg om det blir spurt om flere ganger!

ikke alle er som deg og sitter pal på pc`n vettu!:)

Skrevet

Hehe, satt og venta på at nokon skulle komme med ein surmaga kommentar som det der hehe. Tenkte for meg sjølv at stakkars anonym som spørr, nå blir ho sikkert slakta. Og det tok ikkje lange tida gitt.

Skrevet

Jøss, jeg kikker nå innom en gang for dagen og har faktisk ikke sett det spm før.. så sure folk er da!

Skrevet

Lar meg ikke knekke at ei sur dame på dib:)

Er ikke inne her så kjempe ofte,så jeg spørr om det jeg vil jeg!

Har du sett spørsmålet før og er så lei,så la vær og gå inn på det og les på noe annet!

Høres ut som du behøver litt luft også,det hjelper på humøret ditt:)

Ha en god dag!!!

Takk til dere som svarte på det jeg lurte på:)

HI

Skrevet

Jeg har hatt lyst til å kommentere når det er blitt stilt før også, men da har det vært noen som har kommentert det allerede, så vi er nok flere som syns nok er nok.

Skrevet

Nei, nei. Det blir ikke UTBETALT 24.juni. Det er klart den 24. Så blir det utbetalt like etter. For dere som ikke gadd å sjekke linken, så klipper og limer jeg:

"Skatteoppgjøret er klart torsdag 24. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august. Andre termin restskatt skal betales innen 24. september."

greit?

Skrevet

Jeg tenker, dere klarer å komme dere inn på dib/bim, men klarer ikke å gå inn på http://www.skatteetaten.no/ for å finne det ut selv?

Jeg er så lei de innlegga at jeg trur jeg blir gal;P

Det er det samme hvert år, og jeg kan ikke se logikken at det skal være raskere eller bedre å spørre her inne, når all info ligger på siden til skatteetaten?

sorry for at jeg virker litt grinete, men er bare så lei de spørsmåla;)

Skrevet

Ja, rart det der. De er er ikke ofte nok til å se at spørsmålet stilles igjen og igjen, men å gå inn her for å spørre om det virker som den største selvfølgelighet.

Godt å se det er flere som syns det blir i overkant

Hilsen den første sure ;-P

Skrevet

hehe.. ja jeg har prøvd å holde meg lenge uten å komentere det, men når dette innlegget kom i tillegg. Da klarte ikke jeg mer;)

Det er ikke bare din feil Hi, men også de 500 andre som har spurt først;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...